Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En knapp näve osaltade cashewnötter kan funka om suget blir alltför illa.. eller kanske en diet fuel med låg halt carbs (man står sig ganska bra på den)..
Ett RIKTIGT bra tips: Keso/Kesella med lite Fun Light i (valfri smak). blir som youghurt, fast nyttigt, högt protein-värde, minimalt med kolhydrater.
(Keso/Kesella naturellt däremot smakar skit hehe, men Fun Light gör magi för det hela)
Det är ganska mycket kolhydrater i cashewnötter...
Mycket juice och saft innehåller ungefär lika mycket kolhydrater som Coca Cola.Jag får intrycket att man skulle kunna ha i vanlig fruktjuice istället, utan att det dramatiskt skulle påverka energiinnehållet, men göra underverk för smaken! Youghurt är väl i sig ganska nyttigt också?
Fun Light smakar för övrigt ganska bra nu för tiden. För några år sedan var det inte lika gott. Min favorit är Wild Berries.
Hur mycket Fun Light behöver du ha i? Förmodligen bara några cl? Jag får intrycket att man skulle kunna ha i vanlig fruktjuice istället, utan att det dramatiskt skulle påverka energiinnehållet, men göra underverk för smaken! Youghurt är väl i sig ganska nyttigt också?
-edit- OnT: Käka lite knäckebröd och drick vatten. Inte så snabba kolhydrater, och vattnet får knäckebrödet att svälla vilket ökar mättnadskänslan.
Varför vill man äta så?
Nyttigt, påstår en del.
Och det funger t ex som viktminskningsdiet.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |