kyckling är en fin mäniska..

WEEEHEEEEE
då är det fastställt.....KYCKLING ÄR EN DÅLIG MÄNNISKA
så dålig att man :zpy ,och när man ser honom så :skrämd .

:fakta

Jag hörde av en som känner en kille som träffade en person utanför ICA att han kastade en flaska på en person en gång. Jättehårt. Det är sant! För killen hade värsta grejen på g med Leila K.... som också tycker kyckling är en dålig människa....

Freppa skrev:
Jag hörde av en som känner en kille som träffade en person utanför ICA att han kastade en flaska på en person en gång. Jättehårt. Det är sant! För killen hade värsta grejen på g med Leila K.... som också tycker kyckling är en dålig människa....
ja men det är inte hela saningen för siw mallmqvist var där oxå och henne spotade han efter och skrek könsord mm mm

Jag hörde sägas på stan att han våldtog en kungspudel utanför ICA en gång......

Det är inte gay med lila depåstöd.... bara lite träligt......

Bifogat

• bild1.jpg
    bild1.jpg
    71.1 KB · Visningar: 179
Freppa skrev:

Det är visst GAY med lila depåstöd, det fastslogs i en tråd för längelängesen! så kom inte här och säg nåt annat nu och försök lura i Kyckling nåt! :fakta

Och kyckling! Visst är lila depåstöd Gay men det är inte ett krav att ha ett för att få vara gay, så du är lika gay för det, oavsett det lila stödet eller inte :fakta

:D :öl

Freppa skrev:

gay, det ska komma från dig. du har ju tom målar pallbocken lila så det ska matcha och DET är gay

KYCKLING ÄR EN DÅLIG MÄNNISKA !!!

Sitta hemma hos blomman och bestämma att "på lördag är vi minsann hemma hos mig" och sen se till att allas favvomario inte får höra nåt. Satt ju hemma och glodde på Signs och käkade chokladpudding i min ensamhet (nästan) :( :( :(

Men tack för pizzan :tummenupp

Nån som minns att jag helt plötsligt hade två par handskar? Skulle vilja ha det extra paret eftersom jag snodde dem av kompisen som körd erunt lit epå mig på kvällen.

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back