Kutar du regelbundet?

Är du ute och springer regelbundet?


  • Antal röstningar
    0

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Två dagar St Olavslopp med start i Trondheim avklarade, igår 17km med 3:58min/km i snitt och idag 9km seg uppförsbacke (180m stigning) med 4:01 min/km snitt. Ser lovande ut inför Göteborgsvarvet nästa sommar!:tummenupp
 

Klantbo

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
Triumph scrambler 1200 xe
Hållit i fyra veckor nu, ska väl inte påstå att jag gillar det. Men det är ju bra mycket roligare än gymmet iaf. Jag klämde t om in ett pass igår efter jobbet, trots att jag hade bråttom och folk som vänta..

Körde 5km igår @ 30min. :) promenad hastighet typ?
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Nu är det spikat. Jag ska vara med och springa stafetten på Helsingborgs Maraton. :banana
Mitt första "barakutalopp".
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Lufsade 5 km idag. Nytt personbästa på 26.30.03. Kunde jag inte sprungit 0.04 sekunder snabbare?? :mad:





Putsade ändå rekordet med 9 sekunder. :yoparty
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Släpade runt frugan på hennes första mil igår kväll - hon har stagnerat lite och småjoggar femmor på lättsprungen asfalt utan att pusha sig själv - så det blev lite terräng bara för att låta henne få lite andra intryck. :hihi
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Var ute mitt i semestern och sommarvärmen och plåga mig.
Läste om nån tös här som tyckte det var pest å springa.
För mej var det ett helvete men nu efteråt är jag nöjd..:lol::lol
 

Klantbo

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2004
Ort
hemma
Hoj
Triumph scrambler 1200 xe
Tog en vända idag jag med, 25grader var rena barnleken mot två veckor sen när det var strax över 30 :D

Börjar gå bättre nu iallafall, första fem min är en pina men sen rullar det bara på. Dock fortfarande skittråkigt :)
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Bättrade på PB med tre minuter på halvmaran idag, Jämtland på Fötter i Östersund, 1:27:27 och en 10:e plats i tävlingen trots varmt så inni helvete. :tummenupp
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Först fick jag bort zenonlysena på bilen och beställde nya
på nätet. Hade energi över och sprang 5, 7 km i ganska perfekt temperstur.:banana
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Testade en tremil nu i morse, gick på strax under 2:15 så jag är nöjd. Tror jag förstår vad den där beryktade "väggen" är som marathonlöpare springer in i efter 3 mil, jävlar så vaderna stummade sista kilometrarna!:näsblod
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Hur har det gått med kutandet i vinter gubbar & gummor, hållit igång eller fullständig dekadens?

Själv drog jag på mig löparknä under en maskerad-maraton i höstas (var stjärngosse) så det var tre månader som jag bara kunde nöta på crosstrainern, envis stretching fick fason på knäet till slut så nu är jag igång igen.:banana

Siktar på Göteborgsvarvet om lite drygt en månad, jag borde få reda på snart om jag lyckats seeda in mig till startgrupp 2 från resultatet på halvmaran i Östersund i somras.

Nån mer här som ska kuta varvet?
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hur har det gått med kutandet i vinter gubbar & gummor, hållit igång eller fullständig dekadens?

Själv drog jag på mig löparknä under en maskerad-maraton i höstas (var stjärngosse) så det var tre månader som jag bara kunde nöta på crosstrainern, envis stretching fick fason på knäet till slut så nu är jag igång igen.:banana

Siktar på Göteborgsvarvet om lite drygt en månad, jag borde få reda på snart om jag lyckats seeda in mig till startgrupp 2 från resultatet på halvmaran i Östersund i somras.

Nån mer här som ska kuta varvet?

Jag har slarvat så in i h-vete så idag sprang jag till gymmet och köpte ett gymkort och sprang hem igen. Höhö.
Har bokat spinning imorgon bitti och på söndag eftermiddag. Förhoppningsvis ska det vara slut på slarveriet nu. :)
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Är inne på 5 veckan nu i joggings spåret. Så jag har precis börjat efter ett 15-årigt uppehåll.
 
Nyheter
Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Top