Kulturberikning i Rosengård

Status
Ej öppen för fler svar.
Step by step instructions när det gäller kulturberikare som begår brott :

1 : Rättegång. Avgör om personen är skyldig. Skyldig, gå till 2, oskyldig, gå till 3.
2 : Om skyldig, skicka hem utan att blinka.
3 : Om oskyldig, låt vara.

Situation 2 : Socialbidragstagande kulturberikare som på något jävla vänster har råd att köra 4 olika BeeÄmmWää med chrojmfälgar.

1 : Ge dem inga bidrag.
2 : Vänta tills de begår brott för att få pengar.
3 : Gå till toppen av denna sida och läs från steg 1.

Sådana människor som kommer hit och sköter sig skall få hjälp anser jag. Det drägg som bara kommer hit för bidrag och bråk är det bara att sända tillbaka direkt. Missförstå mig rätt, är själv andra generationens invandrare, men har alltid fått lära mig att göra rätt för mig, och har så alltid gjort.

Inte så svårt att vara tuff mot polisen i Sverige. Dom gör knappt någon insats för att verkligen stoppa kulturberikarna.

Sätt en kula i benen på så fort dom inte lyder, blir svårare då att springa runt och förstöra.

Plocka sedan in dom dom olika häkten där alla får stå till svars för vad dom gjort och även betala för det dom förstört.

SD's väljarantal kommer öka utan tvekan att dessa aktioner och sedan gnäller kulturberikarna att rasiterna i Skåne är så många, inte direkt några smarta människor alltså.

Tydligen glömde man både hjärna och förnuft när man invandrade till Sverige.

Last edited:
Badger;3949226[SIZE="5" skrev:

Som sagt, trams.

Oroligheter som växte till rena upplopp utbröt åter i stadsdelen Rosengård i Malmö på torsdagskvällen sedan flera hundra ungdomar kastat sten på bussar och bilar, majoriteten av dem boende i området men också ditresta forbollshuliganer.

Fattar inte att någon kan tvivla längre, det är inte ens roligt att se er fumla efter halmstrån. Inse att projektet havererat. Vi kan inte leva ihop, judarna har försökt i 60 år utan minsta framgång - tvärtom.

Inte jag heller är med på listan, så jag säger att dina argument baserar sig mer på er egen uppfattning av forummedlemmar, än önskan om saklig debatt i ämnet.

Så, varför starta en tråd med knasiga påståenden istället för att föra fram en saklig argumentation från er sida Valen?

Jag vet inte om påståendena är särkilt knasiga (kanske en smula överdrivna) och min egna ambition var inte att komma med några specifika argument. Att det nu bara tycks vara AFA-folk utifrån som tuttar på finner jag en smula märkligt. Men om media säger det så måste det stämma.:mattias

Vad menar Valen med en sån här tråd egentligen?:va
Fattar du inte det ska du nog inte skriva i den.

"Brandmän och polis tvingades på flykt" skriver Sydsvenskan. Jävla skitland som går i taket så snart det kröks ett hårstrå på terroristerna som startar dessa upplopp. Istället för alla dumheter att märka upp polisens hjälmar med idnummer ska självklart polismakten ha obegränsade befogenheter och använda alla medel som står till buds. Då får vi se vem som tvingas på flykt! :mad:

Först i andra hand bör man använda Bonnys metod: att prata dem till döds.

Hmm, få se nu..

Rosengård är ett område där de flesta är invandrare = jämt ett jävla liv.

Mitt område består till 100% av icke invandrare = lugnt och trevligt.

vad är en pk:are? :va
PK är egentligen ett uttryck som förts fram av och används av, SD och dess anhängare med två syften:
1. Smutkasta och misstänkligör motståndaren för att få han till att gå i försvar så slipper du debattera argument. Första inlägget i tråden passar med andra ord in rätt bra på beskrivningen!
2. Även en metod att hävda att debatten inte styrs av demokratiska regler, ett sätt att bli "sanningens riddare". På det viset så finns det ju en förklaring, om än lite konspiratorisk, till varför mer än 95% av befolkningen inte stöder SD. Att vi sedan har full yttrandefrihet i Sverige är kanske inte så viktigt.

1. Smutkasta och misstänkligör motståndaren för att få han till att gå i försvar så slipper du debattera argument. Första inlägget i tråden passar med andra ord in rätt bra på beskrivningen!

Egentligen är du inte mer olik mig när du som vanligt klassificerar alla som inte tycker som du till att vara SD-anhängare. Får man öht reflektera öppet över att det ofta är problematiskt i invandrartäta områden utan att få en SD-stämpel? Och ja, mitt första inlägg kanske var en smula larvigt men jag tycker det finns lite poänger i det (om än att de är ngt överdrivna).

Egentligen är du inte mer olik mig när du som vanligt klassificerar alla som inte tycker som du till att vara SD-anhängare. Får man öht reflektera öppet över att det ofta är problematiskt i invandrartäta områden utan att få en SD-stämpel? Och ja, mitt första inlägg kanske var en smula larvigt men jag tycker det finns lite poänger i det (om än att de är ngt överdrivna).
Ok, jag kan se att det jag skrev kan tolkas som att jag påstår att du röstar på SD, vilket inte är meningen. Så det ber jag om ursäkt för!
Jag ville bara visa upp ett exempel på hur enkelt det är att avfärda folk i en debatt genom att fokusera på personen, inte frågan

Såg debatt, undomarna fick mig att tänka på denna...

http://www.youtube.com/watch?v=WMZdA-b2Vdw

:D Vad go han är i bakgrunden, Peter Dalle. Står och gör obscena gester:D

Klockrent Lorryinslag med tanke på den unge killen på debatt igår som tyckte det var för långt att gå till den andra moskén så därför var det ok att elda och bråka. :va

Måste säga att Janne J växer i mina ögon hela tiden, tyckte han var lite commiebastard för ca tio år sen.

Step by step instructions när det gäller kulturberikare som begår brott :

1 : Rättegång. Avgör om personen är skyldig. Skyldig, gå till 2, oskyldig, gå till 3.
2 : Om skyldig, skicka hem utan att blinka.
3 : Om oskyldig, låt vara.

Situation 2 : Socialbidragstagande kulturberikare som på något jävla vänster har råd att köra 4 olika BeeÄmmWää med chrojmfälgar.

1 : Ge dem inga bidrag.
2 : Vänta tills de begår brott för att få pengar.
3 : Gå till toppen av denna sida och läs från steg 1.

Sådana människor som kommer hit och sköter sig skall få hjälp anser jag. Det drägg som bara kommer hit för bidrag och bråk är det bara att sända tillbaka direkt. Missförstå mig rätt, är själv andra generationens invandrare, men har alltid fått lära mig att göra rätt för mig, och har så alltid gjort.

Kunde inte skrivit det bättre själv. :tummenupp

Last edited:
majoriteten av dem boende i området
.

-"Det är både ungdomar från Rosengård som vi haft problem med tidigare, men av de som omhändertogs i onsdags natt var de flesta inte Rosengårdsfolk. I stället är det sådana som vi benämner som vänsterextremister eller liknande, säger Charley Nilsson och fortsätter:
– Just att det kommer folk från annat håll gör vårt arbete svårare. Vad jag vet är det första gången det har hänt. "

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2226635.svd

Djävla PK-polis att ljuga då! :mad: :mad: :mad:

Vad mig beträffar får det gärna bli skottpengar på vänsterextremisterna som drar till Rosengård och röjer. De enda som tjänar på deras idioti är ju Markus och SD.

Klockrent Lorryinslag med tanke på den unge killen på debatt igår som tyckte det var för långt att gå till den andra moskén så därför var det ok att elda och bråka. :va
Om du var tvungen att gå till ICA fem gånger om dagen skulle du förmodligen föredra att den ligger i närheten, inte två km bort. :va

Rörande resonemanget att invandrartäta områden är mer kaotiska än svennebananområden så är det givetvis sant, men om man tror att det beror på etniciteten är man dummare än tåget. Hört talas om sociala klasskillnader? Om vi strippar fina gatan på både pengar, jobb och utbildning så har vi samma situation där.

Djävla PK-polis att ljuga då! :mad: :mad: :mad:

Vad mig beträffar får det gärna bli skottpengar på vänsterextremisterna som drar till Rosengård och röjer. De enda som tjänar på deras idioti är ju Markus och SD.

Försök fatta att du bara eldar på min narcissism genom att tro att jag personligen tjänar något på detta, bonny kommer få PM-behandla ända till påska. :fakta

Är i övrigt ärligt glad att även du nu tycker att man ska meja ner vänsterfolk som beter sig illa, trägen vinner säger man väl och jag tar åt mig en del av äran faktiskt. :)

Tycker du man ska meja ner de som inte hör hemma i varken fotbolls- eller fjällrävenlägret också eller är det att hoppas på för mycket? ;)

Hört talas om sociala klasskillnader?

Faktiskt inte, men kör in det i Dagens ord-tråden så kanske någon nappar.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...