Kulturberikning i Rosengård

Status
Ej öppen för fler svar.

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
Såg på nyheterna i morse att Rosengårdarna hade fått nog. Tydligen hade polisen varit så elak att de barrikerat en muslimsk lokal som dem™ ville åt. Dem™ hade inte betalat hyran men ville ändå åt sin lokal. Så dem™ tyckte att man kunde sätta eld på området. Eftersom jag inte tagit reda på mer om vad som hänt tänkte jag att följande personer kan bistå med fakta:

• Korvgubbe länkar till 1400-1500 googleuppslag som bevisar motsatsen
• Stofil-Stoffer som då & då praoar på Räddningstjänsten redogör för vad som verkligen hände
• Kuritas som faktiskt bor där redogör att det var polisen och inte dem™ som tände eld på fanskapet
• Bonny skriver en psykologisk avhandling på 1500 A4 om varför vi, och inte dem™, gjorde fel här
Bonny lovar dessutom att inte använda ordet dem i sin text eftersom att jag redan förbrukat det.

Well, det kunde eventuellt blivit en hyffsat intressant tråd av detta men jag tror du brände de chanserna iom den käcka punktlistan på slutet.

Well, det kunde eventuellt blivit en hyffsat intressant tråd av detta men jag tror du brände de chanserna iom den käcka punktlistan på slutet.

Men du finns inte med på den käcka listan. Så vad hindrar dig från att argumentara i vanlig pk-anda?

Men du finns inte med på den käcka listan. Så vad hindrar dig från att argumentara i vanlig pk-anda?

Vad finns det att argumentera mot? Tror du på allvar att någon tycker att det är ok att bränna containrar när man blir vräkt från sin samlingslokal? Skillnaden mellan dig och mig är kanske att jag inte tror att denna händelse endast beror på att de är bruna i ansiktet och ber till en annan gud.

Är det inte du som är PK föresten? Egentligen?

Edit:
"- Vi har också fått bekräftat att ett 30-tal Afa-anhängare samlats därute, säger Calle Persson, informatör vid Skånepolisen.
Enligt polisen fanns där personer som tidigare gjort sig kända för bråk i samband med fotbollsmatcher och sommarens demonstrationer i anslutning till European Social Forum."
:rofl

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=465219

Last edited:
Nej, det hade inte alls blivit en "hyffsad intressant tråd". Tråden hade nämligen blivit exakt som Valen beskriver i sin punktlista.

Nej, det hade inte alls blivit en "hyffsad intressant tråd". Tråden hade nämligen blivit exakt som Valen beskriver i sin punktlista.

Valen är ute och cyklar. Det finns väl knappast någon på SH som försvarar en massa AFA-drägg som ännu en gång hittat något litet att starta kravaller för.

Hans punktlista och påståenden/påhopp är lika korkade som om någon påstod att alla fotbollsintresserade på SH kommer försvara huliganism.

Men för all del, du och Valen får gärna sätta igång och gaya och spy galla över "PK:are" i denna tråd. Har ni tur dyker bazooka upp så ni kan ha en riktig ormgrop.

Valen är ute och cyklar. Det finns väl knappast någon på SH som försvarar en massa AFA-drägg som ännu en gång hittat något litet att starta kravaller för.

Hans punktlista och påståenden/påhopp är lika korkade som om någon påstod att alla fotbollsintresserade på SH kommer försvara huliganism.

Men för all del, du och Valen får gärna sätta igång och gaya och spy galla över "PK:are" i denna tråd. Har ni tur dyker bazooka upp så ni kan ha en riktig ormgrop.
Valen raljerar lite såklart, men tror du att det är en slump att just era namn figurerar här?

Enligt polisen fanns där personer som tidigare gjort sig kända för bråk i samband med fotbollsmatcher och sommarens demonstrationer i anslutning till European Social Forum."
:rofl

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=465219

Jo nog har man stött på några små rosengårdare i närheten av Malmö Stadion. Dom står på hundra meters avstånd med övriga Malmöanhängare och kastar sten. Sen springer dom så benen håller på att falla av när inte svennarna från Göteborg beter sig som svennar brukar. Större mesar får man leta efter.:D

Har ni tur dyker bazooka upp så ni kan ha en riktig ormgrop.

:D Har inte Lillkorvis kommit över att ha blivit förnedrad av mig ännu? Stackare.:rolleyes:

PK = Politiskt Korrekt.

typ Mona Sahlin, om man plockar bort 93% av hennes handlingar och sätt att tänka.

vad är en pk:are? :va

Politiskt Korrekt. dvs någon som tex inte törs säga att bergman gör dötrista filmer, för att man kunde framstå som korkad då.

Eller mer sh, inte törs säga att det kanske finns för många kulturberikare i rosengård.

Faan vad snabba alla va idag då..

Last edited:

Inte jag heller är med på listan, så jag säger att dina argument baserar sig mer på er egen uppfattning av forummedlemmar, än önskan om saklig debatt i ämnet.

Så, varför starta en tråd med knasiga påståenden istället för att föra fram en saklig argumentation från er sida Valen?

:D Har inte Lillkorvis kommit över att ha blivit förnedrad av mig ännu? Stackare.:rolleyes:

Det där är äkta basooka humor:)

Last edited:
Från oss Allah, till er alla - en riktigt God Jul

En eloge till riksmedia som försöker skylla på ditresta AFA-anhängare. Varje normalbegåvad (nästan) person borde begripa att om gangstrarna i Rosengård, som vanligtvis kan slänga ut både polis och brandkår från deras hood, inte ville ha kravaller så skulel de kravallera Looptroop raka vägen hem till villaförorten.

Jag tycker det här är bara bra, det visar vad vi har att göra med och förhoppningsvis engagerar det folk i mångkulturfrågan ytterligare.

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...