Såg på nyheterna i morse att Rosengårdarna hade fått nog. Tydligen hade polisen varit så elak att de barrikerat en muslimsk lokal som dem™ ville åt. Dem™ hade inte betalat hyran men ville ändå åt sin lokal. Så dem™ tyckte att man kunde sätta eld på området. Eftersom jag inte tagit reda på mer om vad som hänt tänkte jag att följande personer kan bistå med fakta:
• Korvgubbe länkar till 1400-1500 googleuppslag som bevisar motsatsen
• Stofil-Stoffer som då & då praoar på Räddningstjänsten redogör för vad som verkligen hände
• Kuritas som faktiskt bor där redogör att det var polisen och inte dem™ som tände eld på fanskapet
• Bonny skriver en psykologisk avhandling på 1500 A4 om varför vi, och inte dem™, gjorde fel här
Bonny lovar dessutom att inte använda ordet dem i sin text eftersom att jag redan förbrukat det.
• Korvgubbe länkar till 1400-1500 googleuppslag som bevisar motsatsen
• Stofil-Stoffer som då & då praoar på Räddningstjänsten redogör för vad som verkligen hände
• Kuritas som faktiskt bor där redogör att det var polisen och inte dem™ som tände eld på fanskapet
• Bonny skriver en psykologisk avhandling på 1500 A4 om varför vi, och inte dem™, gjorde fel här
Bonny lovar dessutom att inte använda ordet dem i sin text eftersom att jag redan förbrukat det.