Kul hoj för under 20 lax?

max 20 lök....

..hittar du en sjysst yzf750 för de pengarna så köp omgående......att den kanske drar lite olja är inget att bry sig över - det är förhållandevis billigt att fylla på och en skrammlande exupventil är bara att leva med - med en sådan "solid" känsla fråsn chassiet - lugnt, stabilt och säkert......smidigt, neutralt och förtroendeingivande vågar även en amatör som jag sig på att "släppa iväg" och flytta gränserna......

Helt enkelt så var det den hojjen som jag sänkte varvtiderna mest med.....den som jag vågade gasa mera...mera...mera....köra snabbare i kurvorna...snabbare...snabbare.....utan att skita på mig - med en känsla av full koll på maskinen....

Köp....om den dyker upp i bra skick för rätt pengar...klart underskattad....

in my humble opinion....

Skulle slå ett slag för gammelgixxers ändå, rolig effekt och ja roliga att busa med helt enkelt, bakdämparen orginal är ju inte så kul men dom flesta sitter det ju öhlinare på.
Årsmodell 91-92 tycker jag är bäst, sen blir dom tyngre

Jag har en kompis som säljer sin gsx1100r fr -87. Den går som ett skollat troll o är i bra skick. Obesiktigad och behöver en översyn av hydraliken till bromsen fram. Den kan du nog få för en bit under 20.

Jag körde tidigare GSX-R750, fungera utmärkt för bana... inte att jämföra med en modern hoj men med lite bättre fjädring är du nog inte långt efter. Satsa på en 90a, lättaste modellen med lite uppdaterad fjädring för markfrigång. Billig försäkring också, jag betalade 1700 hel/hel ;).

CBR 600 och FZ 750 är bra, prisvärda (om man vill hålla sig runt 20 000) och pålitliga hojar som jag ännu inte träffat någon som har dåliga erfarenheter av.

Kanske kan vara lönt att åka till England o hämta dig en frän RF 900? Tänkte själv dra över i augusti o hämta hoj, MEN inget stoppar att hämta redan nu?. .. .

Alex

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...