Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förutsatt att de informerar köparen om det, ja. De flesta som köper en 350 känner nog om det är 15 eller 50 hk, men gör alla det?Ja inget nytt under solen
Men det är väl brukarens ansvar om den är olaglig eller ej
Men det här har ju pågått i över 20år på alla lv-reggade modeller och inte bara 350 EXC.Det är inte det som det handlar om, läs texten. De allra flesta tillverkare har haft strypta hojar som sen avstryps vid leverans.
Här är det dock så uppenbart att det är mygel då hojen inte går att köra med strypningen i, motorn går sönder. Strypningen är dessutom inte nån "få billig-försäkring-ploj" utan en förutsättning att hojen får framföras på väg överhuvudtaget.
Förutsatt att de informerar köparen om det, ja. De flesta som köper en 350 känner nog om det är 15 eller 50 hk, men gör alla det?
Ring hellre Camilla Läckberg, hon har en märklig förmåga att lägga sig i en massa hon inte har att göra med + att det garanterat hamnar i aftonpesten.Min Beta levererades också ostrypt.
Borde jag tipsa Aftonbladet?
Nä, men det jag menar är att de säljer en cykel som på papperet har en effekt och innan den levereras får samtliga kunder en uppgradering som gör den olaglig.Dom som inte känner skillnaden bör nog ändå inte ha mer än 15hk.
Jag kanske kan få till någon koppling till Lundsberg också,det borde ge bra med press.Ring hellre Camilla Läckberg, hon har en märklig förmåga att lägga sig i en massa hon inte har att göra med + att det garanterat hamnar i aftonpesten.
Det är nog inte möjligheten att köpa en enduro med 6kw för 140k som KTM säljer hojarna på.Jag tror du dumförklarar kunderna onödigt mycket nu faktiskt.Nä, men det jag menar är att de säljer en cykel som på papperet har en effekt och innan den levereras får samtliga kunder en uppgradering som gör den olaglig.
Som jag förstår det riskerar de att få reklamationsärenden om någon använder cykeln i strypt utförande. Såna vill de inte ha.
Varför gör KTM så här överhuvudtaget då? För länge sen var det som jag minns ett sätt att få billigare försäkring men numera finns väl inget försäkringsbolag som inte försäkrar på full effekt? Är det ens applicerbart på en offroadhoj?Men det
Men det här har ju pågått i över 20år på alla lv-reggade modeller och inte bara 350 EXC.
Inte breaking news direkt...
Hursomhelst är ändå ingen intresserad av att kör den här typen av hoj i strypt utförande,vare sig nu eller längre tillbaks i tiden.
För att på enklaste och billigaste sätt klara buller och avgaskrav antagligen.Hade det handlat om att bara sänka effekten hade man löst det med en trottelstopp som dessutom varit snudd på gratis...Varför gör KTM så här överhuvudtaget då? För länge sen var det som jag minns ett sätt att få billigare försäkring men numera finns väl inget försäkringsbolag som inte försäkrar på full effekt? Är det ens applicerbart på en offroadhoj?
Det kan bero på miljösjäl eller något sådant tramsVarför gör KTM så här överhuvudtaget då? För länge sen var det som jag minns ett sätt att få billigare försäkring men numera finns väl inget försäkringsbolag som inte försäkrar på full effekt? Är det ens applicerbart på en offroadhoj?

|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |