Ktm 950 sm

AirHawk för rumpan på långtur :)

Har varit tävlingscyklist och till vårt försvar så har riktiga cykelbrallor sämskskinn som gör det mjukt för rumpan och de privata delarna :D
(V*fan.. kanske man skulle dra på sig cykelbrallor under MC brallorna på långturer..)

Inte en dum idé kanske:va

Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer
 
Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer

Känner igen det där... :) Tur att adrenalinet och en å annan sockrig koffeindricka håller en hyfsat vaken ute på banan.

Tog min 990 ner till Knutstorp (19 mil) direkt efter att ha jobbat hela natten, kallt som f*n på mornen var det med. Körde mellan 09-15 om jag mins rätt, hemvägen var en riktig pina! Väl hemma så blev det ett par timmar i sängen sen gå på nattskiftet igen!
 
Detta året bara måste bli toppen,igår hämtade jag nämligen en svart Supermoto som Jag parkerade i mitt garage:) Tog en kort-kort tur innan jag ställde in den, lycka!:tummenupp
 
Last edited:
Tack ska du ha! Nje inte direkt, bara någora kort tagna i garaget med mobilen:) Är inte så jätte mkt att se just nu, ser ut som en vanlig svart 990 sm. Den är helt orginal (förutom 16 drev). Men ska ändra på det under vintern å då kommer de upp bilder eftersom!
Ingen som har ett slip-on dom vill bli befriade ifrån?;)
 
Last edited:
Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar
 
Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar
Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690
 
Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690

Tack för tipset! de passade som sagt med lite moddning. Vänster passade direkt på utan problem. Höger blev det lite förlängning på det inre fästet då bromsen stack ut. Men det blev kanon! för 249kr ser det jävligt bra ut!
 
Idag slog abstinensen till rejält, tog batteriet till jobbet installerade det på hojen och tryckte på start...
30sek av välljud och dagen var gjord :-)
 
Glömde det! får damma av den i morgon och ta foto då jag skall till garaget, ser inte bra ut just nu efter lite garagedamm (mitt överdrag "brann" upp...)
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top