Ktm 950 sm

AirHawk för rumpan på långtur :)

Har varit tävlingscyklist och till vårt försvar så har riktiga cykelbrallor sämskskinn som gör det mjukt för rumpan och de privata delarna :D
(V*fan.. kanske man skulle dra på sig cykelbrallor under MC brallorna på långturer..)

Inte en dum idé kanske:va

Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer

Det dummaste jag har gjort var när jag tog min gamla 950SMR på sin första bandag = 22mil på morgonen till Gelleråsen, köra satan hela dagen och sen hem 22mil på kvällen. DET BORDE VARA VARNINGSTRIANGEL på sådant!!!:dummer

Känner igen det där... :) Tur att adrenalinet och en å annan sockrig koffeindricka håller en hyfsat vaken ute på banan.

Tog min 990 ner till Knutstorp (19 mil) direkt efter att ha jobbat hela natten, kallt som f*n på mornen var det med. Körde mellan 09-15 om jag mins rätt, hemvägen var en riktig pina! Väl hemma så blev det ett par timmar i sängen sen gå på nattskiftet igen!

Detta året bara måste bli toppen,igår hämtade jag nämligen en svart Supermoto som Jag parkerade i mitt garage:) Tog en kort-kort tur innan jag ställde in den, lycka!:tummenupp

Last edited:
Tack ska du ha! Nje inte direkt, bara någora kort tagna i garaget med mobilen:) Är inte så jätte mkt att se just nu, ser ut som en vanlig svart 990 sm. Den är helt orginal (förutom 16 drev). Men ska ändra på det under vintern å då kommer de upp bilder eftersom!
Ingen som har ett slip-on dom vill bli befriade ifrån?;)

Last edited:
Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar

Passar biltemas handtagskydd (art. 82575) på 950 -06?

Har ej möjlighet att gå igenom alla sidor då jag just nu endast har mobiltelefon att tillgå. Tacksam för svar
Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690

Passar säkert efter lite modifikation. Jag fick förlänga de inre fästena när jag satte dit dem på min 690.

Se stylingtråden för 690

Tack för tipset! de passade som sagt med lite moddning. Vänster passade direkt på utan problem. Höger blev det lite förlängning på det inre fästet då bromsen stack ut. Men det blev kanon! för 249kr ser det jävligt bra ut!

Idag slog abstinensen till rejält, tog batteriet till jobbet installerade det på hojen och tryckte på start...
30sek av välljud och dagen var gjord :-)

Glömde det! får damma av den i morgon och ta foto då jag skall till garaget, ser inte bra ut just nu efter lite garagedamm (mitt överdrag "brann" upp...)

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!