Ktm 690 smc-r

Ahaaa I see, så sporthojstiden e förbi för din del? Alla verkar köpa motard ida, inte konstigt me tanke på försäkringspremierna iofs. Har 2 Shoei, bästa hjälmen enligt mig, funkar utmärkt när man vurpar oxå, synd bara att den ja chrasha me inte ens va 1 vecka gammal :gnissla
Är väl inge fel på din kåtte, nya hojen ju, funkar å puttra runt me några år till.Fast nytt e alltid kul :tummenupp
Jo, kört sport sen 2008 och ville prova något nytt. Ångrar mig inte en sekund hittills iaf :)
Nää, inge fel på den jag har heller, men eftersom dem är så ruskigt prissatta på begagnatmarknaden och tjejen ändå skall ha en efter att ha testat min så tänkte jag göra det lätt för mig genom att köpa en ny till mig själv.

Vill ha en rapport när du testat din nya lite sen :)
 
Jo, kört sport sen 2008 och ville prova något nytt. Ångrar mig inte en sekund hittills iaf :)
Nää, inge fel på den jag har heller, men eftersom dem är så ruskigt prissatta på begagnatmarknaden och tjejen ändå skall ha en efter att ha testat min så tänkte jag göra det lätt för mig genom att köpa en ny till mig själv.

Vill ha en rapport när du testat din nya lite sen :)
Tredje gången jag försöker skriva detta, sh suger getballe:mad: Men ialf, ska bli kul å testa motard har aldrig kört en sån :tummenupp
 
jepps! hämtade den i tisdags. han inte äns komma hem från norge.
drog direkt till butiken o tog ut den.
har beställt acra och ett öppet luftfilter.
kommer sen byta ut till k&n filter.
 
jepps! hämtade den i tisdags. han inte äns komma hem från norge.
drog direkt till butiken o tog ut den.
har beställt acra och ett öppet luftfilter.
kommer sen byta ut till k&n filter.

Åhh..Berätta! Första intrycket? Nöjd?

Jag sitter på nålar i väntan på min.
Köpte ett Wings, blir evo1-filterlock och K&N panelfilter också.
Tänker du köra cylinderformat K&N direkt på spjällhuset?
 
är verkliogen nöjd med min, men har inte provat sport läget på
brytaren. fegar fortfarande. vill köra in den först.
blir ett riktgt k&n filter direkt på förgasarn sen.

vad gick k&n panel filtret på?

ska du göra nå mer mod på din sen?
 
är verkliogen nöjd med min, men har inte provat sport läget på
brytaren. fegar fortfarande. vill köra in den först.
blir ett riktgt k&n filter direkt på förgasarn sen.

vad gick k&n panel filtret på?

ska du göra nå mer mod på din sen?
Har aldrig förstått d med att folk säger att man ska köra in sin hoj, varför?? En bil eller cross mm kör man väl inte in heller. En hoj ska "köras"in så som man vill att den ska gå sen.:fakta
 
gör bara som säljaren sa och det står i instruktions boken.
då kan man ha ett gott samvete iallafall om nåt skulle hända.

alla gör vi som vi vill:tummenupp

trodde man körde in bilar ??? men den kanske man inte ska. fan va onödigt,
bara tok varva och bromsa fast kärran när man rullar ut från bil hallen:rock
 
gör bara som säljaren sa och det står i instruktions boken.
då kan man ha ett gott samvete iallafall om nåt skulle hända.

alla gör vi som vi vill:tummenupp

trodde man körde in bilar ??? men den kanske man inte ska. fan va onödigt,
bara tok varva och bromsa fast kärran när man rullar ut från bil hallen:rock
Du har garanti på cykeln i bara 2 bast, då e d lika bra å köra in den ordentligt:tummenupp
 
Ktm 690 smc 2011

Vet inte om jag är i rätt tråd om inte hoppas att någon kan visa mig vägen.
Kör en Ktm 690 Smc års modell 11. Har fått problem med att den går varm hela tiden när jag kör med den. Varningslampan börjar lysa och när jag är ute och kör så ligger temp stapeln nästan hela tiden en pinne ifrån att nå toppen. Nu är min fråga någon annan som upplevt detta problemet? Har fullt med kylar vätska i den. Tacksam för alla tips om vad som är fel.
 
Vet inte om jag är i rätt tråd om inte hoppas att någon kan visa mig vägen.
Kör en Ktm 690 Smc års modell 11. Har fått problem med att den går varm hela tiden när jag kör med den. Varningslampan börjar lysa och när jag är ute och kör så ligger temp stapeln nästan hela tiden en pinne ifrån att nå toppen. Nu är min fråga någon annan som upplevt detta problemet? Har fullt med kylar vätska i den. Tacksam för alla tips om vad som är fel.

Garantin gäller väll... lämna in den på verkstaden vettja så får dom fixxa , det är inte normalt att motorer går varmt när allt är helt (om du nu inte ligger å maxxpressar på 2an i 100 blås :7peta )
 
Vet inte om jag är i rätt tråd om inte hoppas att någon kan visa mig vägen.
Kör en Ktm 690 Smc års modell 11. Har fått problem med att den går varm hela tiden när jag kör med den. Varningslampan börjar lysa och när jag är ute och kör så ligger temp stapeln nästan hela tiden en pinne ifrån att nå toppen. Nu är min fråga någon annan som upplevt detta problemet? Har fullt med kylar vätska i den. Tacksam för alla tips om vad som är fel.
Har du sett att den faktiskt börjar koka någon gång? Tänkte ifall din hoj har samma problem som många tidigare hojar har med dålig jordning av mätaren så tempmätaren visar fel.
 
tycker det är svvårt att ligga o kryp köra.
så sport är bara att det blir ryckigare gång,
den går inte alltså bättre?
 
Snacka om vilken perfekt hoj ktm byggt.
En snubbe säger att acra pipan bara fixar så hojen låter bättre.
Och den andra snubben säger att sport läget gör att den går ryckigare.
Då är man ju en perfekt motard wannabee.
:)
 
Har 2st helt nya Kn filter för montering på Förgasaren om nån är intresserad även 1 som är använt 10mil fast moddat för vevhus slang + lufttemps givare
 
Tycker sportläget gör att den känns kvickare, det är tex lättare att få upp den på bakhjulet. Dock mycket ryckigare och hojen känns väldigt på och av men det går lika bra att krypköra med koppling. Att glida på 1:an eller 2:an utan koppling är däremot jätteryckigt.
 
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

Back
Top