Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ok!
Tack för varningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
Beror väl på vad du ska göra med hojen.Hej!
Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.
Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?
Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
köp wings slipon och byt mappi den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
![]()
Hur fasiken beteer du dig för att få upp den i 130?![]()
köp wings slipon och byt mappi den så blir det som en ny hoj och skit i och dreva ner den jag får upp min på slangen i 120-130 med orginal drevning
![]()


Har redan köpt FMF pipa, LeoVice Slipon och KN filterMappningen fixar min kollega åt mig nästa vecka när han kommit hem från semestern.
Det blev ett 14 kuggs drev. Hade 530 innan så jag trivs med en lite hetsig cykel. Får byta till större om det blir för mycket.
Är det någon mer än jag som har tänkt tanken att göra om orginal luftburken till ett förvaringsfack? Imorgon sätter jag sågen i min. Tanken är att kunna ha lås och klara crossglasögon för nattkörningen med sig. Hur gjorde ni då?
fick undan den fula tutan idag iaf
View attachment 367311
Continental ContiAttack SM, originalmonterat på 690 -12 Bra och billigt, sladdar lite lagom o lätt att drifta medDags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...





|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |