KTM 690 Smc 2008

Nån som har nån lösning med blinkers bak ? Min vänstra smälter bort konstant... Ledsamt nu när jag är inne på sista reserv blinkersen.
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
Jag har original blinkers och akra men mina blinkers smälter då inte..
Har du någon bild på baken på din hoj?
 
hmm, ska upp till garaget o knäppa bilder imorn ;) på sista nya och de 2 som bränt sönder :P Blev less nu och köpte ett par som skall vara kortare :P haha.
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?

Det var exakt det jag misstänkte (att du hade den monteringslösningen). Då tycker jag att det mest logiska vore att montera blinkersen där dom inte sitter mitt i utblåset.
 
Jo, men beställde nya nu, skippar org, hoppas på att de nya bygger mindre så att det inte blåser på dem ^^ Om inte annat får man väl köra in borret o göra nya hål eller nåt ^^
 
Jo, men beställde nya nu, skippar org, hoppas på att de nya bygger mindre så att det inte blåser på dem ^^ Om inte annat får man väl köra in borret o göra nya hål eller nåt ^^

Lika bra att flytta in dom på en gång. Mina miniblinkers sitter ovanför kolfiberdelen på pipan.
 
Last edited:
Dags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...
 
Hej!

Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.

Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?

Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
 
Hej!

Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.

Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?

Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.

Lite OT men måste fråga, var köpte du den? Polaren spanar på en i Linköping, tänkte om det kanske är den?
 
Lite OT men måste fråga, var köpte du den? Polaren spanar på en i Linköping, tänkte om det kanske är den?

Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top