KTM 690 Smc 2008

Nån som har nån lösning med blinkers bak ? Min vänstra smälter bort konstant... Ledsamt nu när jag är inne på sista reserv blinkersen.
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?
Jag har original blinkers och akra men mina blinkers smälter då inte..
Har du någon bild på baken på din hoj?
 
hmm, ska upp till garaget o knäppa bilder imorn ;) på sista nya och de 2 som bränt sönder :P Blev less nu och köpte ett par som skall vara kortare :P haha.
 
Kunde ju utvecklat min fråga, har akra syst, o utblåset är ju precis på blinkersen. Nån som har nån lösning på detta ?

Det var exakt det jag misstänkte (att du hade den monteringslösningen). Då tycker jag att det mest logiska vore att montera blinkersen där dom inte sitter mitt i utblåset.
 
Jo, men beställde nya nu, skippar org, hoppas på att de nya bygger mindre så att det inte blåser på dem ^^ Om inte annat får man väl köra in borret o göra nya hål eller nåt ^^
 
Jo, men beställde nya nu, skippar org, hoppas på att de nya bygger mindre så att det inte blåser på dem ^^ Om inte annat får man väl köra in borret o göra nya hål eller nåt ^^

Lika bra att flytta in dom på en gång. Mina miniblinkers sitter ovanför kolfiberdelen på pipan.
 
Last edited:
Dags för nya däck på hojen. Vilka är bäst för gata? Kikar lite på Dunlop Sportmax...
 
Hej!

Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.

Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?

Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.
 
Hej!

Jag hämtade ut en smc-r igår. så jag tänkte höra med er som hunnit köra era hojar lite mera.

Sitter på jobbet och tänkte köpa med mig ett nytt drev hem. Jag velar mellan 14 och 15 kugg i fram. Är det någon av er som bytt till 14? Ni som har bytt till 15 skulle ni kunna tänka er att dreva ner den ytterligare?

Jag har hunnit åka 2 mil med den just nu så jag har inte riktigt hunnit skaffa mig en egen uppfattning ännu mer än att jag måste dreva ner den och ställa om fjädringen. Och att jag vägrar åka en meter till utan att jag fått på helsystemet och KN filtret. Hör bara insugsljud och motorskrammel.

Lite OT men måste fråga, var köpte du den? Polaren spanar på en i Linköping, tänkte om det kanske är den?
 
Lite OT men måste fråga, var köpte du den? Polaren spanar på en i Linköping, tänkte om det kanske är den?

Ni kan vara lugna. Köpte den på bergmans motor i borås. Fruktansvärt dålig service så försök att undvika dem.
 
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back
Top