KTM´s modellprogram 07

Jparacing

Skogsåkare!
Gick med
23 Oct 2005
Hoj
KTM625SXC, KTM400EXC & KTM300EXC
Tjena...
Är det någon som vet vart man kan hitta bilder med mera över 07´s program?

Tack på förhand!

Det står ju ingenting där om 690 tex. det står ju ingenting om hur det blir med 660 framöver tex.

Enligt ragnar på lelles så försvinner 660, 640 och 625:an.

copse skrev:
2503854 Enligt ragnar på lelles så försvinner 660, 640 och 625:an.

mmmm det är helst säkert... :arsele

Tror raggnar har lite fel faktiskt. Varför skulle KTM sluta tillverka alla tre stånka modeler? Det skulle vara för att dom ska rikta in sig på endast en cylindervolym, nya 690 eller vad nu är prat om. Men KTM skulle fortfarande behöva skilja lite åt modelerna tex SM modelen, den lite snällare offroadmodelen och den hårdaste grussmiskaren. (nej jag kan inte de korekta modelmärkena för jag kör inte KTM)

enduroemil skrev:
2505051 mmmm det är helst säkert... :arsele

Tror raggnar har lite fel faktiskt. Varför skulle KTM sluta tillverka alla tre stånka modeler? Det skulle vara för att dom ska rikta in sig på endast en cylindervolym, nya 690 eller vad nu är prat om. Men KTM skulle fortfarande behöva skilja lite åt modelerna tex SM modelen, den lite snällare offroadmodelen och den hårdaste grussmiskaren. (nej jag kan inte de korekta modelmärkena för jag kör inte KTM)

Jag vet inte om han har fel. Jag frågade vad som skulle hända med 660, 640, 625, kommer dom försvinna? JA sa han då.

Jag har för mig jag läste att den här nya 690 motorn ska ersätta lc4:an. Låter som att dom gamla kommer försvinna, inte att dom ska leva kvar parallellt. Men jag vet inte, vi får väl se.

copse skrev:
2505111 Jag vet inte om han har fel. Jag frågade vad som skulle hända med 660, 640, 625, kommer dom försvinna? JA sa han då.

Jag har för mig jag läste att den här nya 690 motorn ska ersätta lc4:an. Låter som att dom gamla kommer försvinna, inte att dom ska leva kvar parallellt. Men jag vet inte, vi får väl se.

690 kommer ersätta 660 vad jag har förstått men enligt senaste skvallret om den så är det samma cylindervolym. dock ska den lämna lite mer effekt och vibrera mindre..

Cervantes skrev:
2505235 690 kommer ersätta 660 vad jag har förstått men enligt senaste skvallret om den så är det samma cylindervolym. dock ska den lämna lite mer effekt och vibrera mindre..

Plus att den är strykful :fakta

Dom kan ju inte mena att dom tänker lägga ner 660konceptet?
Den måste ju sålt i massor finns ju hur många som helst till salu.
"myggnosen" såg ju inte utt att vara en räser direkt!!!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back