PiEn
I grow
KGK skrev:2164062eh, avataren visar ju godsaker
kosten och träning kommer du långt med, hur mycket längre du nu behöver komma ifall det är du på bilden
jo jag vill se mer resultat

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KGK skrev:2164062eh, avataren visar ju godsaker
kosten och träning kommer du långt med, hur mycket längre du nu behöver komma ifall det är du på bilden
PiEn skrev:2164795jo jag vill se mer resultatjapp det är jag på bilden. men för ca 1 år sedan. så det är iaf bättre nu!
![]()
anja skrev:2164819![]()
Får vi se mer då?
![]()
juha01 skrev:2165241Dom här träningstrådarna börjar lukta ghey bara efter några inlägg. Handlar mer om fåfänga än om träning...
KGK skrev:2165264tränar man bara för att träna eller![]()
finns väl många varianter på varför folk tränar
utseendefixerad, träningsbög, endorfinberoende, umgängesberoende, må bra, rehabilitering osv.
juha01 skrev:2165301Mmmm. Men 90% av inläggen handlar i såfall om utseendefixerad och träningsbög.
Twosaint skrev:2165361Bara så du vet det är jag en utseende fixerad träningsbög som tycker det är trevligt att umgås på gymet och även färgar håret.
juha01 skrev:2165391Jag har vaxat ryggen!
KGK skrev:2165407Jag har inte gjort nåt(pressat i solen räknas väl inte, läs sovit)
Färga håret e lite coolt
edit: glömde att solen har färgat mitt hår![]()
Nej du vill inte va svullen inför beachen. Byt ut biceps med stång mot scottcurl, hammercurl mot biceps med rep i cablecross osv. Kortare sagt: kroppen har vant sig vid nuvarande schema. Därför, ändra schema.PiEn skrev:2164009Sj har jag nu tränat 2år på gymet 4-5ggr veckan.. såg resultat ganska snabbt men nu går det inte framåthar inte testat kreatin.. borde jag det?
![]()
Twosaint skrev:2165583Säker på att du inte börjar bli gråhårig då ?
Att byta ut lite övningar tror jag inte alltid är lösningen. Jag skulle föreslå att först försöka lägga i en högre växel och gå på tyngre vikter. Det är inte så givande att ligga o trycka på samma vikter utan ökningar. Om inet tyngre vikter och ett högre tempo förbättrar resultaten så skulle jag byta träningsform på så sätt att t.ex. byta split. Jag själv kör helkroppspass varannan dag just nu, delvis för att jag vill ha mer tid till annat samt att jag ville pröva på någonting nytt. Sen sliter det inte lika mycket på kroppen känns det som.General E skrev:2165738Nej du vill inte va svullen inför beachen. Byt ut biceps med stång mot scottcurl, hammercurl mot biceps med rep i cablecross osv. Kortare sagt: kroppen har vant sig vid nuvarande schema. Därför, ändra schema.
Vågar jag det? :O kanske är pinsamt litenanja skrev:2164897![]()
PiEn skrev:2169129Vågar jag det? :O kanske är pinsamt liten![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |