Kravallerna i Stocholm

Status
Ej öppen för fler svar.
valmers skrev:
Fel, väldigt fel. Jag stödjer inte extremhögern, men till skillnad från vår undfallande regering accepterar jag inte terrorism. Inte i någon form, inte från palestinier eller någon annan. Att kalla Israels aktioner för statsterrorism är dock horribelt.

Du stödjer väl visst extremhögern? Den mörkblå ultrakonservativa 1700-talsfalangen.....

valmers skrev:
... Att kalla Israels aktioner för statsterrorism är dock horribelt.

Varför då?? Att så lättvindigt eliminera sina "statsfiender" som Israel/Mossad gör för närmast tankarna till KGB när Sovjet var som starkast. "Fuck with me and you'll end up in pieces" eller vad tror du att arbetsnamnet på deras internationella säkerhetspolitik är?

Jag undrar hur Israels politik hade sett ut om inte USA hade hållit dem om ryggen. Att som Israel åka hem från en folkmords-konferens pga att det egna landets hantering av minoritetsgrupperr ifrågasätts anser jag tyda på rätt svåra personlighetsproblem hos staten Israel. ..

Bingo skrev:
Men bör ta i beaktande att "israelerna" är invandrare som tagit över det land de invandrat till. Hur glada skulle vi bli om de hit invandrade muslimerna tog över Götaland och Svealand, fördrev en stor del av landets befolkning till Norrland, Norge och Finland...

Trams. Det har alltid varit Judarnas hemland, de bodde där även innan 1948.

Om jag tar upp en gatsten o sopar den i pallet på en snut så blir jag troligtvis nerskjuten eller ordentligt påpucklad.Men om 500 personer gör det samtidigt så tycker folk tydligen att poliserna ska stå där o öva stennickning utan att ingripa,sjukt fenomen.Poliserna har ju puffror,men tydligen har dom jävligt taskigt med ammo,för det skjuts förlite.Dom borde åtminstonde avlossa varningsskott tycker jag,det e inte många som fortsätter att kasta syrabomber o skit när det börjar smälla,kolla bara på filmerna från göteborg.Efter den där snubben tog en kula så sprang dom som löss därifrån.En kullersten är ett dödligt vapen.

Markus skrev:
Trams. Det har alltid varit Judarnas hemland, de bodde där även innan 1948.

hahaha, om jag inte mins fel så var det Judarnas hemland för cirka 2000 år sedan. Dev var väll vid år 70 som romarna kom och föste bort dem. Sen så kom FN och ville vara snälla och hjälpa till och skickade dit dom igen efter sådär 1 900 år. Men då var det pelestinasland...

Chris Ash skrev:
Ok, hade du röstat på Republikanerna i USA? Det är den högerextremismen jag åsyftar.
Om det är högerextremism i din bok är jag väl det. Fast då får du kalla Sveriges sittande regering för vänsterextremister.

valmers skrev:
Om det är högerextremism i din bok är jag väl det. Fast då får du kalla Sveriges sittande regering för vänsterextremister.
Jag kontrar med en one-liner

valmers skrev:
Det kan du fetglömma, för här är min one-liner.
Jag anser att våldsbenägna människor som får en kick av att kasta sten på poliser ska få igen med samma mynt.

GSXR1100R skrev:
Jag anser att våldsbenägna människor som får en kick av att kasta sten på poliser ska få igen med samma mynt.
Det skulle du allt gilla, om polisen piskade din breda röv med "batongen". Förbannade homosnusko :mad:

Välkomna till www.spam.nu

Thundercat skrev:
Det är väl inte konstigt att man blir hårdhänt behandlad om man springer omkring och förstör eller kastar sten på polisen?
Nej, har någon påstått det?
Däremot är det konstigt om man blir hårdhänt behandlad och olaga frihetsberövad bara för att man enligt polischefen ligger och sover på fel plats vid fel tillfälle.

valmers skrev:
Det skulle du allt gilla, om polisen piskade din breda röv med "batongen". Förbannade homosnusko :mad:

Välkomna till www.spam.nu
Two-liners denna gång har du övertäffat dig själv.

Jag anser att valmers borde få ett verbal pungspark p.g.a sitt sätt att agera som en primat.

Alla har rätt att få vara homosexuella samt gilla spanking.

Ugluk skrev:
Nej, har någon påstått det?
Däremot är det konstigt om man blir hårdhänt behandlad och olaga frihetsberövad bara för att man enligt polischefen ligger och sover på fel plats vid fel tillfälle.

Jo men är det hela världen? Exakt vad grundade poliserna sitt ingripande på? Var det bara för att de tyckte det var kul?

Att ligga på en parkeringsplats en timme är väl fan inget att gnälla om?Speciellt inte när Göteborg är närmast en krigszon.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Back