Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Det såg riktigt konstigt ut...
Penguin skrev:Hittade dessa bilder på Rich Oliver. Någon som sett liknande framskärm förr? Vad fyller den för funktion?
Nordgren skrev:Men Rich var tydligen inte så omtyckt i depån. Han kunde mycket väl tex köpa upp alla däcken som Dunlop hade och sen vägra sälja till någon annan.
Förvånar mig inte. Jag var på Sears Point Raceway i början av 90-talet och den jävlen körde nästan på mig bakifrån i depån - och passade på att vara otrevlig. Svin.Nordgren skrev:Men Rich var tydligen inte så omtyckt i depån.
Bj.O.rn skrev:Hehe, verkar vara ett bra sätt att dryga sig på..
/B
Torkel skrev:http://www.richoliver.net/TEAMOLIVERLATESTNEWS11.html
En inverterad variant av den första framskärmen! Är det hans grej kanske? Att sätta griller i huvudet på motståndarna genom att använda helskumma framskärmar. Ska testa det i år jag med...
Nordgren skrev:...Men Rich var tydligen inte så omtyckt i depån. Han kunde mycket väl tex köpa upp alla däcken som Dunlop hade och sen vägra sälja till någon annan.
Nordgren skrev:Jag har råkat ut för det på SM också några gånger både i 250standard och 250cc. Senast i år på Karlskoga när Kisa kommer med 7 bakdäck och låter en boka 4 av dem, men va fan det var bara att vända på ett gammalt. Är även många som köpt på sig däck inför tävlingar och inte haft lust att sälja.
Ungefär lika tjurigt som att hyra gelleråsen dagen före ett endurance och bara släppa in 3 hojarBj.O.rn skrev:Hm.. tjurigt, jävligt tjurigt, rentav obegripligt.. trodde faktist inte sånt taskspel förekom här på hemmaplan
/B
Nr:18 skrev:Ungefär lika tjurigt som att hyra gelleråsen dagen före ett endurance och bara släppa in 3 hojar![]()
![]()
Vet du om de höga herrarna ska köra första ERF:et på falkenberg? Jag har nämligen hyrt banan en vecka innan.....Bj.O.rn skrev:hm, ja![]()
![]()
/B
Nr:18 skrev:Vet du om de höga herrarna ska köra första ERF:et på falkenberg? Jag har nämligen hyrt banan en vecka innan.....![]()
Bj.O.rn skrev:Hm.. tjurigt, jävligt tjurigt, rentav obegripligt.. trodde faktist inte sånt taskspel förekom här på hemmaplan
/B
moto-gg skrev:Det behöver inte vara av jävelskap Att någon köpte 4 däck Dunlop har inte slicks på jättelager precis och ska man på em eller något helgen efter så köper man det man kommer åt tror jag i alla fall
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |