Komma i form tråden

Bra jobbat! Och snyggt blev det!
Du är ju nästan fägmatchad som den värsta modell! :)
Alla färger stämmer ju överens på hoj/ställ/hjälm!
Nästan lite gheyvarning! :hihi

Närå - starkt jobbat, och snyggt ekipage. :tummenupp
Jag kommer "hem" och kör ifrån dig på 252:an sen...
;)

Haha, jag är säker nog i min manlighet (det lilla man har :D ) för att bära ett rött ställ. :D ...och nog matchar det Millen - men faktum är att det var ekonomi till största del som avgjorde val av ställ (~6400 ink frakt från fc-moto).

252:an är nedlusad med våra vänner i blått, de har förstärkt bevakning på den och 250 (mellan Sööööping och Fagersta) - fram till maj, man lär undra om de punktbevakar oss mopedister som vill rosta av oss på dessa särdeles lämpade vägar? :brynad
Idag var både LTG och fordonskontrollanterna på plats på 252:an - men de verkade inte sugna på motorcyklar, så vi slapp stanna. :D

Imorgon tror jag det blir lite elljusspårs-springa, och kanske lite mer Mille, ifall vädret vill.

/J

Last edited:
Jag håller tummarna för nästa år istället. Det här året blir det operationer så nästa år finns det förhoppningsvis inga hinder, då ska han med :p

Efter ett byte av arbetsuppgifter äter jag nu mera regelbundet, ingen läsk, godis eller onödiga frallor under arbetsdagen. Frukost på morgonen, sen är det frukt som mellanmål som gäller mellan lunchen och middagen.

Ändå har jag bytt till ett helt stillasittandes jobb, tyvärr bara tillfälligt men jag tänkte försöka hålla i dom nya goda vanorna när jag återgår till mina gamla arbetsuppgifter. Eftersom jag nu vet att jag sitter still hela dagen så är det inga problem att hitta tid för en promenad varje dag :)

Det var synnerligen duktigt!

FÅr du med dig han den där Svidi på några aktiviteter? ;)
Eller är hans arm i olag?

*

Snövarning idag, så det blev inte någon tur på Millen.

Däremot blev det premiär på ute-springat'! :banana Försökte ta sovmorgon (frugan på h-e-s-t-tävling), men det sket sig, försökte dra ut på frullen, sket sig.
Det fanns massor med spring i fötterna, så det bar av till Björnön i V:ås, deras 2,5:a är fullt duglig inte mycket fukt och en enda isfläck på hela varvet. :)
2x2,5 snabb jogging och 2,5 km rask promenad som avslutning.

När man stått på ett löpband hela vintern så ter sig elljusspår och skog rätt gött, rekommenderas starkt! :)

Något man saknade var att ha lite koll på puls/tid - så det lär inhandlas någon pryl känner jag.. :D

/J - med duktiga skavsår på båda hälarna, piss...nya pjuck brukar bli så på mig. :(

Igar tog jag i for kung och fostervatten... det blev ett g r y y m t roddpass, och efter det diverse smatramsiga halvstretching/avslappningsovningar i diverse gym-apparater med nara nog lagsta vikterna pa, bara for att fa jobba ur lite slaggprodukter ur de rosa strimmorna som ar fettinbaddade...

Igar tog jag i for kung och fostervatten... det blev ett g r y y m t roddpass, och efter det diverse smatramsiga halvstretching/avslappningsovningar i diverse gym-apparater med nara nog lagsta vikterna pa, bara for att fa jobba ur lite slaggprodukter ur de rosa strimmorna som ar fettinbaddade...

:yoparty

Jag gjorde lite sammalika, det har fjollats med flåspass länge nu, idag blev det maximum attack (som Mäkinen brukade säga) på maskinerna, tungt satan. :crash

Smithmaskinen fungerar bra för mig med lite varianter på bröstpress, så den blir det mer av, synd bara man är erbarmligt klen (vi pratar om 70 kg, och det gick lite på vilja i sista repetitionerna). 3x8 som vanligt, lurar på att köra färre repetitioner och smyga på mer vikter, blanda misshandeln liten s.a.s.

Som avslutning körde jag 10 minuter tokpass/intervall på crosstrainern - 109 kcal, och bra mycket mer svett än vad den siffran påvisar, svårt att hålla ned pulsen med, men det berodde nog mest på tempot, och att man var lite darrig redan innan.

JÄVLIGT kul att gå dit/hem i full snöstorm...vart tog våren vägen, körde jag verkligen Mille i lördags? :crash

Kämpa på bara, det blir kanske någon form av sommar, men jag tror vassen lider av det här vädret, så det är bäst vi slimmar lite mer... :D

/J

Last edited:
Tja det är ju måndag så det var ju lika bra att köra en timmes tortyr på TR cykeln.

/T.Rött

Träna en redan slutkörd rygg idag.
Känns ganska bra nu efter en saftig bondomelett med bacon lök och potatis och lite sega godisgubbar till dessert.

I morgon ska jag på årlig hälsokontroll igen och få reda på att jag borde minska med osten och käka ett äpple om dagen. Börjar kunna det där nu..

Jaha....nu är det lätt vila som gäller. :gnissla

Har fått nåt knas med vänster sida av kroppen, det strålar från sätesmuskeln ner på yttersidan benet och ljumsken gör skitont så jag kan inte stretcha ordentligt.

Ska till kiropraktorn imorrn och hoppas på att han ska kunna "bota" mig!!

Fuck!! Där gick min löpning åt fanders. Nåja...ett par dagars vila, sen är jag förhoppningsvis på banan igen.

//M

Jaha....nu är det lätt vila som gäller. :gnissla

Har fått nåt knas med vänster sida av kroppen, det strålar från sätesmuskeln ner på yttersidan benet och ljumsken gör skitont så jag kan inte stretcha ordentligt.

Ska till kiropraktorn imorrn och hoppas på att han ska kunna "bota" mig!!

Fuck!! Där gick min löpning åt fanders. Nåja...ett par dagars vila, sen är jag förhoppningsvis på banan igen.

//M

Skit...lite vila så blir det säkert bättre, själv lider jag lite av backarna från Björnöspåret, det gick hårt åt på framsida skenben, är lite stel och pipig än, så det blir nog vikter för en annan ett par dagar.

Meeeen, Kung FCUKING Bore :gnissla är ju tillbaka på blixtvisit, så det blir inte mycket löpträning ute än på ett par dagar så...

/J

Skit...lite vila så blir det säkert bättre,

Meeeen, Kung FCUKING Bore :gnissla är ju tillbaka på blixtvisit, så det blir inte mycket löpträning ute än på ett par dagar så.../J

Ja...jag hoppas att det går snabbt, för vila är jag väl inte bäst på. :rolleyes:

Den där jäveln vill vi inte veta av mer nu. Men envis är han.!!! :huvet

Den där jäveln vill vi inte veta av mer nu. Men envis är han.!!! :huvet
Snöstorm ute!
Vad är detta??

Nåja, jag gick igenom besiktningen idag och får köra ett tag till.
Högt kolesterol som vanligt, men det är som det är med det.

Kul att va sund och hälsosam så länge man lever iallafall:rolleyes:

Jag är avis! :( Är nu inne på min andra vecka med muskelinflammation i skuldran samt att en envis förkylning som vägrar släppa. Hoppas att den här veckans vila, sjukgymnastik hos företagsläkaren :3freak plus painkillers gör sitt, skulle sååååååå gärna vilja besöka Centralbadet på fredag för lite simning... Mjukstart för både kropp och själ, tänkte jag.

Märks på hela kroppen att man inte hängt med, har faktiskt lyckas flebba på mig lite grann på den här korta tiden. :näsblod

Men ni andra är grymt duktiga, snart hänger jag mer i ert tempo igen! :tummenupp

Har varit hos kiropraktorn nu, han sa att det var KATATROF!

Inte bra alls att ha väntat så länge att hela höftpaketet blivit totalt upphängt och nersläppt. :rolleyes: Ja...ja...jag vet att jag skulle bokat en tid tidigare.

Nu har jag totalt löpförbud och pwförbud, och jag måste stretcha ljumsken och sätesmuskeln för att få igång cirkulationen.

MEN en positiv sak, han sa att detta borde varit ryggskott för längesen... men tack vare min "muskulösa kropp" hade jag klarat mig. Tackar...tackar..!! :wiggle

//M

Stackars Mad :krama

Min omuskulösa kropp har utsatts för 1h poweryoga & 30 min intervall på Xtrainern idag, nu vill jag ligga i en hög...

Har varit hos kiropraktorn nu, han sa att det var KATATROF!

Inte bra alls att ha väntat så länge att hela höftpaketet blivit totalt upphängt och nersläppt. :rolleyes: Ja...ja...jag vet att jag skulle bokat en tid tidigare.

Nu har jag totalt löpförbud och pwförbud, och jag måste stretcha ljumsken och sätesmuskeln för att få igång cirkulationen.

MEN en positiv sak, han sa att detta borde varit ryggskott för längesen... men tack vare min "muskulösa kropp" hade jag klarat mig. Tackar...tackar..!! :wiggle

//M

Kan tro han undersökte lite extra. :brynad :D Katatrof låter direkt farligt, vad är det? :D ;)

Krya på dig!

Här blir det ett tungt överkroppspass idag, solen skiner och jag får lite vårkänslor igen, det finns hopp om bågetur till helgen...

Häpp, tillbaka från svettpalatset - tungt pass med koncentration på bröst/rygg och ben (bröstpress av varierande sort, benpress/spark och latsdrag) - kronslut, stum och darrig lite varstans.

..och för att tala om vart skåpet skall stå, 10 minuter "bergspass" på löpbandet, programmet som bara kör brantare och brantare lutning, 161 kcal - bra tungt, lite öm framsida skenben fortfarande sedan elljusspåret, får nog vila mig från springandet ett tag.

Oroande snörvlande stundtals idag... :eek:

/J

Last edited:
Onsdag och ännu en timmes tortyr på stensadeln, känns som om jag kommer att kunna cykla runt på banorna denna säsong.

Kämpa på nu alla som TR :banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...