Bra jobbat, dessutom har du en äkta Gammelgixxer[tm]![]()
Tackar, du kan lägga in mig på över mobb/uppmuntranslistan.

Vad är det för gammelgix du åker?
Man måste ju ut och sänka vikten på sig själv när cykeln är orginal med allt vad det innebär

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat, dessutom har du en äkta Gammelgixxer[tm]![]()
U R INTackar, du kan lägga in mig på över mobb/uppmuntranslistan.![]()
Vad är det för gammelgix du åker?
Man måste ju ut och sänka vikten på sig själv när cykeln är orginal med allt vad det innebär![]()
40min cross-trainer följt av 30min cykel på hårdare motstånd och högre tempo än vanligt. Sen intervall på löpbandet. 5min springa, 2min jogga i totalt 45min sen fick jag ihop en bra bit över 1000 digitala kcal så idag är vi mer än nöjda. Benen var som spaghetti när jag skulle gå hem! Nu ska det bli horisontalläge i soffan resten av kvällen ihop med nån bra serie. Bra kämpat alla ni som svettades idag!
Kul med fler påsar valfett som insett att det är dags för förändring, välkommen bard!![]()
40min cross-trainer följt av 30min cykel på hårdare motstånd och högre tempo än vanligt. Sen intervall på löpbandet. 5min springa, 2min jogga i totalt 45min sen fick jag ihop en bra bit över 1000 digitala kcal så idag är vi mer än nöjda. Benen var som spaghetti när jag skulle gå hem! Nu ska det bli horisontalläge i soffan resten av kvällen ihop med nån bra serie. Bra kämpat alla ni som svettades idag!
Kul med fler påsar valfett som insett att det är dags för förändring, välkommen bard!![]()
Varit borta ett tag...
Hoppas det går bra för alla.
Dagens tips är att ni tar lite foton av er själva med jämna mellanrum.
Det är kul att i efterhand kunna se förändringarna.
Tack för tipset!
Men... I N G E N, allra minst jag, vill se mig i nuvarande form... och i synnerhet inte "naken"![]()
![]()
A S G - vi är fler som kanske inte nödvändigtvis vill plåga oss med bildbevis.Trots allt slit, och att man blir starkare och orkar mer - ter sig beach-formen sig jäääääkligt avlägsen.
/J
Men... I N G E N, allra minst jag, vill se mig i nuvarande form... och i synnerhet inte "naken"![]()
.
Vägde 3 kilo mindre än för två veckor sedan, tack vare dieten och lite diciplin.
Fortsätter det så här blir det bra.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt