Komma i form tråden

Bra jobbat, dessutom har du en äkta Gammelgixxer[tm] :yoparty

Tackar, du kan lägga in mig på över mobb/uppmuntranslistan.:rolleyes:

Vad är det för gammelgix du åker?
Man måste ju ut och sänka vikten på sig själv när cykeln är orginal med allt vad det innebär:hihi

Tackar, du kan lägga in mig på över mobb/uppmuntranslistan.:rolleyes:

Vad är det för gammelgix du åker?
Man måste ju ut och sänka vikten på sig själv när cykeln är orginal med allt vad det innebär:hihi
U R IN:tummenupp

Jag köpte min GSXR1100-90 flång ny i affär, den har rullat +16.000 mil sedan dess, blysänket skulle oxo behöva att bantas ett tiotal kilon.

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    53.2 KB · Visningar: 44
Last edited:
+1000kcal!

40min cross-trainer följt av 30min cykel på hårdare motstånd och högre tempo än vanligt. Sen intervall på löpbandet. 5min springa, 2min jogga i totalt 45min sen fick jag ihop en bra bit över 1000 digitala kcal så idag är vi mer än nöjda. Benen var som spaghetti när jag skulle gå hem! Nu ska det bli horisontalläge i soffan resten av kvällen ihop med nån bra serie. Bra kämpat alla ni som svettades idag!

Kul med fler påsar valfett som insett att det är dags för förändring, välkommen bard! :tummenupp

Last edited:
Varit borta ett tag...

Hoppas det går bra för alla.
Dagens tips är att ni tar lite foton av er själva med jämna mellanrum.
Det är kul att i efterhand kunna se förändringarna.

40min cross-trainer följt av 30min cykel på hårdare motstånd och högre tempo än vanligt. Sen intervall på löpbandet. 5min springa, 2min jogga i totalt 45min sen fick jag ihop en bra bit över 1000 digitala kcal så idag är vi mer än nöjda. Benen var som spaghetti när jag skulle gå hem! Nu ska det bli horisontalläge i soffan resten av kvällen ihop med nån bra serie. Bra kämpat alla ni som svettades idag!

Kul med fler påsar valfett som insett att det är dags för förändring, välkommen bard! :tummenupp

-1000 kcal är grymt bra Henrik :tummenupp

Jädrar anamma! :yoparty

Själv mesade jag ihop ynka 126 + 326 idag, fullknökat på gymmet, kö på alla apparaturerna. :( Sket i vikterna och körde rask uppvärmning med intervall och tokbelastning i 10 minuter på crosstrainern, gav 126 kcal - sedan 20 minuter löpband med mitt vanliga recept (5 minuter 9 knutar, 5 minuter 12) - gav 326 kcal på 20 minuter.

Ork kvar i kroppen, men sämre med tålamod att köa - och jag som trodde den värsta nyårs-rushen var över. :huvet

/J

Ingen träning idag men en grym träningsvärk sen gymmet och yogan igår.
Imorgon blir det gympass, mestadels armar, rygg och mage.

Funderar på käk innan gymmet. Jobbar till 16.30, är igång på gymmet runt 17.
Äter lunch cirka 10, mellanmål runt 13 och sen tänkte jag få i mig lite käk vid halv fyra. Chili corncarne på nötfärs och böner, bara protein men det kanske duger?

Varit borta ett tag...

Hoppas det går bra för alla.
Dagens tips är att ni tar lite foton av er själva med jämna mellanrum.
Det är kul att i efterhand kunna se förändringarna.

Tack för tipset!

Men... I N G E N, allra minst jag, vill se mig i nuvarande form... och i synnerhet inte "naken" ;) :skrämd

Men ide´n är bra! :tummenupp

Idag: Ingen träning.

Tack för tipset!

Men... I N G E N, allra minst jag, vill se mig i nuvarande form... och i synnerhet inte "naken" ;) :skrämd

A S G - vi är fler som kanske inte nödvändigtvis vill plåga oss med bildbevis. :D Trots allt slit, och att man blir starkare och orkar mer - ter sig beach-formen sig jäääääkligt avlägsen. :D

/J

A S G - vi är fler som kanske inte nödvändigtvis vill plåga oss med bildbevis. :D Trots allt slit, och att man blir starkare och orkar mer - ter sig beach-formen sig jäääääkligt avlägsen. :D

/J

JO ;) - Sant, ingen nu levande människas näthinnor ska behöva utsattas för detta synintryck...och ha denna bild inbränd såsom pausbilden på en gammal bildrörsteve...för evigt.
Arma människor säger jag! :hihi

1h20min promenad innan jobbet och nyss 30min cykling, 20min löpband och 20min gym... Känner mig nöjd för dagen :tummenupp

Varit dålig hela dagen så ingen träning ikväll. Tur man ladda på ordentligt igår, då slapp man dåligt samvete :D

Planen var att åka till gymmet men ångrade mig när jag kom på att det är som mest folk vid 17. Köa är inte min grej.

Åkte hem och svidade om och tänkte ta en löprunda i skogen.
Enda problemet var att istället för att springa så såg jag ut som bambi på hal is. Skogen var istäckt och lömsk. Som tur är så är fettet fortfarande kvar så det dämpade rätt bra när årets första vurpa inträffade.
30 plågsamma minuter blev det iallafall.

Sov dåligt som satan, vaken halva natten och kände mig allmänt kass hela dan idag, låg på soffan tills jag höll på att bli galen av rastlöshet, kroppen skrek efter träningsknark, den enda utvägen var en timme på motionscykelhelvitet, 31 arga kilometer gav -700 kcal.

Nu känns det lite bättre, börjar bli beroende av detta :mad:

Inget gym idag, strul med elsystem på Husan, kass multibrytare vid styret (sådan för hel/halv, tuta och dödare i ett), garanterat inte ip-klassat österrikiskt skit.

Mörkerkörning imorgon ser ut att smyga sig, noll chans att smita från jobbet och halka förbi Karlströms och plocka upp en ny. :( Att börja göra fulkopplingar är jag inte överdrivet sugen på heller...jaja, vad är väl den där jävla balen på slottet.

Tävling på söndag om inte annat, blir det inte enduro imorgon blir det ett sjuhelvetes vrångpass på gymmet istället. :D

/J - med en arom av 5/56 i näsan, hjälpte föga :huvet

Vägde 3 kilo mindre än för två veckor sedan, tack vare dieten och lite diciplin.
Fortsätter det så här blir det bra.

Back