Vart tränar du? Ofta kan ju personalen eller deras PT's hjälpa dig. Jag personligen (som inte kan ett skvatt eg.) tycker det där såg rätt trist ut. På tok för lite armar för min del. Bara två armövningar på hela veckan, på olika dagar? Jag skulle fokusera mer på att köra antingen ben, rygg/axlar, bröst eller armar. Men det är bara vad jag tycker
Men här har du en sida där du kan hitta MASSOR utav olika övningar samt rörliga bilder och beskrivningar på vad du ska göra, kanske hjälper lite på traven?
Muskelkarta, skitbra!!
Grymt jobbat! Det är cykling som gäller för mig imorgon
Idag blev det axlar & rygg för min del, lika kul som vanligt!
79kg, 3x10 i Latsdrag. Rak stång och bakom nacken. Sen smalt grepp och framför bröstet, kändes riktigt bra! 90kg till midsommar kommer gå galant! Körde 4 ryggövningar totalt och sen gick vi på axlarna med 4 övningar där också. 25kg's hantlar i denna övning är lite shaky, det är så där halvkul när man har 50kg ovanför huvudet och känner att man är helt slut
Maten har vi fixat riktigt bra idag också. Yoggi till frukost, kyckling & biff till lunch och kycklingsallad till middag. Japp, ska prova CG's tips om att skippa ris, pasta och potatis och sen vad som händer med kroppen! Synda dock lite med choklad nu på kvällen. Men det var jag värd
*EDIT* För att slippa quote'a så många så.. Bra jobbat alla som fick fläsket att röra sig!