Dr.Bike
Guest
God morgon, träningskamrater!
Travade min numera sedvanliga sväng plus ytterligare en 30 minutersrunda igår! Mathållningen blev lite si och så då svågern tyckte han skulle bjuda La Familia på pizza....Hade dock karaktär nog att inte svulla i mig hela kaloripannkakan utan nöjde mig med 2/3. :karaktärsfast
Idag har jag siktet inställt på en annan runda som bör landa på ca 8km..
Bra jobbat göbbä! *imponerad*
Ta inte ut dig FÖR mycket bara.
Kaloripannkaka ja... Kärringarna här på jobbet har låtit oss veta att EN pizza innehåller 1,8 dyngsbehov av energi för en vuxen man...

Bra å veta tänkte jag.
Hemma, OM vi nu någonsin äter pizza (händer ytterst sällan) så delar vi alltid på en.
Vet inte hur det är för alla "Utsocknes", men kolumnen i Metro idag var ingen motivationshöjare direkt...Rubriken lyder "Träningshysterin är en stor bluff". Han har hittat lite poänger att spetsa in sig på där...
Men han har fel, så nu skiter vi i det och kör vidare mot smalare och mer muskulösa tider!![]()
Varför var träning inte bra då stod det?
Visst, man blir inte SMAL av träning i sig. (men väl av den förbränningsökning som sker). Smal blir man genom att äta bra mat, och som vi konstaterade tidigare: Ha större utgifter än inkomster i kaloribanken.
2000 m simmning är avklarade nu på morgonen. Jar kör 500 + 500 + 1000 m crawl. Å så lite bastu på det. Gissa om jag är pigg!!![]()
Kör nu hårt idag alla!!
Hörrdu! Svara nu på min fråga istf å hacka på Pucken!

Last edited: