Tomas72
Medlem
Äre bara jag som bara ser en grå ruta istället för en bild?![]()
Nä, samma här .. det kanske är betong allting?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag tolkade det som att hans kompis ännu inte knackat bort betongen..![]()
Nä. Äre bara jag som ser några mm bild längst upp i den grå rutan? Tror att min dator alternativt Sporthoj har gått sönder![]()
Elmotorn är tydligen inte med. Kanske det hade givit viktproblem? Men varför ska en 200 hästars bil ha bakdäck 265/35-18??? Det hade ju räckt med 195-50-15 så hade rullmotståndet och komforten varit bättre..Kanske det.. Funderar på om "Superquaddro" motorn är helt rätt till denna bil.. Panigale 1199 har ju nästan 20 häst mindre i mellanregistret jämfört med gamla 1198 vad jag fattat det som.. Men klappar man på en 27 hästars elmotor med jösses-vrid blir ju frågan en annan.
Det är inte bara Ducati det gäller..Jag tror så här .. skaffa en Ducati från 1988-2007 så är du hemma ..
Monster: Sjukt snygg
ST2-4: Bäst
Sporthojarna: Underbara
Det är nåt konstigt med MC världen .. eller så är det mig det är fel på.
Jag tycker om rått naket eller kåpa (därav ST2:an) Kan vara att jag blev miljöskadad av en Ducati på en mack 1991 i Halland när jag var på väg till Anderstorp som var så satans häftig. http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_851
Mullret gick genom benen liksom ..
Sen dess har jag sagt att jag ska ha en Ducce .. nu har jag en..
//Tomas
Det går ju så klart att diskuttera hurvida något är "med" i en konceptbil, men nog är det en elmotor mellan framhjulenElmotorn är tydligen inte med. Kanske det hade givit viktproblem? Men varför ska en 200 hästars bil ha bakdäck 265/35-18??? Det hade ju räckt med 195-50-15 så hade rullmotståndet och komforten varit bättre..
fast man blir lite trött på att de använder befintliga delar som de har hittat i sitt lager för att skapa "ny" hoj... e ju många som gör det men e ju så B. Sånt som hemmapulare själva kan göra ju. ta en 750/900ss ram, kapa bort halva bakre delen av den, smocka på en gjuten bakram å lite nya hjul å dämpare... wallaaaaa... Fast ramen kanske e helt annorlunda i sin konstruktion under tanken. ser inte riktigt men ändå, för många tillverkare som som släpper hojar som baseras på samma shiiit![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |