Klubb för Honda Cbr 600

Status
Ej öppen för fler svar.
Maria1980 skrev:
Finns någon klubb för oss CBR600 ägare? Letat men inte hittat nån... :(

Verkar inte så men vi är ju ett gäng med cebeärrer här på SH så vi kanske kan odla fram en..? Får väl se om folk fyller på... :tråkad :)

Hazel skrev:
Verkar inte så men vi är ju ett gäng med cebeärrer här på SH så vi kanske kan odla fram en..? Får väl se om folk fyller på... :tråkad :)

Låter som en bra idé :banana

Finns det ens en "CBR-tråd" här på forumet? som katana-tråden å TL-tråden :confused:

Jag är med på en CBR 600 klubb. Kanske kan dra igång en så...

Jag har en cbr 600F - 97 som är under ombyggnad. :banana

Så den blir nog lite nice till nästa sommar.

No offence, men vi såg ju hur bra det gick med Yamaha-klubben. Det var ändå ett intresse på typ, tja, 200-300 pers.

Just my 0.02 $

hållundan skrev:
No offence, men vi såg ju hur bra det gick med Yamaha-klubben. Det var ändå ett intresse på typ, tja, 200-300 pers.

Just my 0.02 $
exakt, jävla idiotfanskap som skriver upp sig o tjafsar om en Yamaha R klubb, sen när jag fixat o grejat o betalat domän o skit för 2 år, då e det knappt nån där.

FÖRBANNAT DÅLIG STIL!!!!!!!!!!!!!

Maria: har du pojkvän?;)

Ravetrancer skrev:
exakt, jävla idiotfanskap som skriver upp sig o tjafsar om en Yamaha R klubb, sen när jag fixat o grejat o betalat domän o skit för 2 år, då e det knappt nån där.

FÖRBANNAT DÅLIG STIL!!!!!!!!!!!!!

Maria: har du pojkvän?;)
Jag tar på mig lite av det. Fast jag härjade lite där oxå, det vet du.

Me is da multispammer.

:kiss Rejvis

ring 08-303314 och kolla om den finns fortfarande. När jag åkte CBR så fanns det en 600 klubb...

/Johan

Inte för att jag vill vara den som är sån, men CBR600 är väl inte särskilt exotisk eller spännande? Det blir ju som Volvo 240-klubben, liksom. Visst är det en skitbra hoj, men den sätter ju inte eld i brallorna direkt.

Det klubbas för mycket, helt enkelt.

Mattias skrev:
Inte för att jag vill vara den som är sån, men CBR600 är väl inte särskilt exotisk eller spännande? Det blir ju som Volvo 240-klubben, liksom. Visst är det en skitbra hoj, men den sätter ju inte eld i brallorna direkt.

ja fy fan för klubbar och gemenskap

Mattias skrev:

Cbr 600 sätter väl verkligen fart i brallorna,eller hur. :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back