Victor
Shake that ass!
Jaja, jag vill vara med i Marias CBR-klubb iallafall. Ni andra som inte får vara med är bara avundsjuka. Så det så.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ecce skrev:Kan vi inte skap ett speciel sektion som kan heta TKR i den nya fina klubbenNej vill ni ha en klubb så kör på bara.
Hon är inte blind, leta någ on ann an sta ns.Ravetrancer skrev:Maria: har du pojkvän?![]()
Swedie skrev:Jag vill vara med o bråka!
Troligen har du förstått nu att ingen vet av någon sådan här klubb, och inte heller vet eller vill svara på hur man skapar en sådan.
...
Bra bara på han, denna tråd är särrijös.johanrehn80 skrev:Hörru din bulltomte. Har du vekligen läst hela tråden ianna du säger saker. Skärpning annars bannar jag dig![]()
Läs mitt inlägg ibörjan. #14..leta noga efter ett telefonnummer
Victor skrev:Då är vi två hittils, fast min är en "TKR-light".
ecce skrev:Vad är då gjort med din. Minn fick jag nyss reda på att dom INTE bytt vevlagrena viket gjorde mig. Nu slapp jag byta!
Mirran skrev:Trist!
När man ställer en seriös fråga är det tyvärr alltid ngn. som kommer med sina menlösa inlägg,är det för att man kör 600 och är tjej eller?
Maria1980 skrev:Finns någon klubb för oss CBR600 ägare? Letat men inte hittat nån...![]()
Caffe skrev:EDIT: Skrivet av Victor, jag e skeptiskt mot att den personen han syfta på verkligen klarar av det![]()
Upp med farten ägget!
Lägg ner den själv! Helt gratis!!!!SuzieQ skrev:CBR är skitkul att köra - både på vanlig bana och på gokart bana!!!![]()
Någon som vet hur jag får tag på inte alltför dyra omkullagda orginalkåpor till min '98? Spinnin Wheel är ju inte billiga direkt...
![]()
Jag ska sluta mörka snart, det tär på mitt självförtroendeCaffe skrev:EDIT: Skrivet av Victor, jag e skeptiskt mot att den personen han syfta på verkligen klarar av det![]()
Upp med farten ägget!
Caffe skrev:Eller kanske inte alls. Jag vet en kille som kör i åttor runt en annan som har en VMkittad R6 med extra allt. Så det så.
EDIT: Skrivet av Victor, jag e skeptiskt mot att den personen han syfta på verkligen klarar av det![]()
Upp med farten ägget!
Victor skrev:Jag har en -01 med Tk fotpinnar,växel och bromspetare. Dock inte de häftigaste dvs de dära "fjäderliknande" hälskydden. Måste skaffa såna....
Är din fullkittad?
Du har fö blåst om mig ett par gånger på Svista.0
ecce skrev:Nja fullt och fulll... Den är portad sen så är det ju lite fotpinnar och sånt. Lite planat i toppen kan dom ju gjort med... den lämmnar bara 110 hästar så det finns lite mer man skulle vilja göra.
Satan lägg upp en bild på hojen och dig kan inte ricktigt placera dig (sorry).
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |