Klubb för Honda Cbr 600

Status
Ej öppen för fler svar.
Jaja, jag vill vara med i Marias CBR-klubb iallafall. Ni andra som inte får vara med är bara avundsjuka. Så det så.

Swedie skrev:
Jag vill vara med o bråka!
Troligen har du förstått nu att ingen vet av någon sådan här klubb, och inte heller vet eller vill svara på hur man skapar en sådan.
...

Hörru din bulltomte. Har du vekligen läst hela tråden ianna du säger saker. Skärpning annars bannar jag dig :tungan

Läs mitt inlägg ibörjan. #14..leta noga efter ett telefonnummer

johanrehn80 skrev:
Hörru din bulltomte. Har du vekligen läst hela tråden ianna du säger saker. Skärpning annars bannar jag dig :tungan

Läs mitt inlägg ibörjan. #14..leta noga efter ett telefonnummer
Bra bara på han, denna tråd är särrijös.

ecce skrev:
Vad är då gjort med din. Minn fick jag nyss reda på att dom INTE bytt vevlagrena viket gjorde mig :banana . Nu slapp jag byta!

Jag har en -01 med Tk fotpinnar,växel och bromspetare. Dock inte de häftigaste dvs de dära "fjäderliknande" hälskydden. Måste skaffa såna....

Är din fullkittad?
Du har fö blåst om mig ett par gånger på Svista.0

Jag funderar på att starta en Mattias-klubb.

En klubb för alla Mattias-fans där vi kan samla citat, one liners, bilder och mc-delar som han tappar efter vägen.

Och för er som inte förstod ironin ovan så är det inte mot mattias då jag gillar den lille fetknoppen skarpt... :)

Det jag ville säga var väl egentligen: jag har inget intresse av en CBR-klubb.

/Lucky9

Mirran skrev:
Trist!
När man ställer en seriös fråga är det tyvärr alltid ngn. som kommer med sina menlösa inlägg,är det för att man kör 600 och är tjej eller?

jag skulle vilja påstå att mattias svar inte var ett dugg menlöst. dessutom kan säkert mattias mest av alla på forumet om cbr600.

det är jävligt tufft att köra 600 och vara tjej. :yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

:rolleyes:

och angående idén att köra bana med cbr. det funkar väl, men vill man få ut mer av banåkandet så ska man kanske köra något annat.

och edit: om någon skulle få för sig att starta en cbr-klubb för enbart tjejer så skulle jag aldrig komma på idén att gå med.

Caffe skrev:
EDIT: Skrivet av Victor, jag e skeptiskt mot att den personen han syfta på verkligen klarar av det :tungan
Upp med farten ägget!

Jag har ingen aning om vad du talar om men man tackar för komplimangen.

SuzieQ skrev:
CBR är skitkul att köra - både på vanlig bana och på gokart bana!!! :tummenupp

Någon som vet hur jag får tag på inte alltför dyra omkullagda orginalkåpor till min '98? Spinnin Wheel är ju inte billiga direkt... :confused:

Sus%20mc_2004-07-03_bra1_800'600.jpg
Lägg ner den själv! Helt gratis!!!!

Caffe skrev:
Eller kanske inte alls. Jag vet en kille som kör i åttor runt en annan som har en VMkittad R6 med extra allt. Så det så.

EDIT: Skrivet av Victor, jag e skeptiskt mot att den personen han syfta på verkligen klarar av det :tungan
Upp med farten ägget!

:rofl

Victor skrev:
Jag har en -01 med Tk fotpinnar,växel och bromspetare. Dock inte de häftigaste dvs de dära "fjäderliknande" hälskydden. Måste skaffa såna....

Är din fullkittad?
Du har fö blåst om mig ett par gånger på Svista.0

Nja fullt och fulll... Den är portad sen så är det ju lite fotpinnar och sånt. Lite planat i toppen kan dom ju gjort med... den lämmnar bara 110 hästar så det finns lite mer man skulle vilja göra.

Satan lägg upp en bild på hojen och dig kan inte ricktigt placera dig (sorry).

ecce skrev:
Nja fullt och fulll... Den är portad sen så är det ju lite fotpinnar och sånt. Lite planat i toppen kan dom ju gjort med... den lämmnar bara 110 hästar så det finns lite mer man skulle vilja göra.

Satan lägg upp en bild på hojen och dig kan inte ricktigt placera dig (sorry).

Jaha, hur mycket lämnar den orginal ungefär dårå? Och vid vilket varv doppar effekten av?
Ska väl bänka min i vinter men det känns som om man kommer att bli besviken.

Och du har PM...

Starta en klubb tycket jag låter litte överkurs men en "egen" tråd på forumet är jag med på.

Mattias: det går bra att leka med en 600F =)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey