Klockren bild!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Florida
Hoj
Den här bilden är så jävla skön tycker jag. Går inte att beskriva med ord.

tuff.jpg


Tagen i välsviken för någon vecka sen. Fotograf är Rat och vem piloten är får ni lista ut själva. :)
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
...

Ja den var ju jävligt speciell...

Var ute å tog bilder förra veckan, knäppte en som jag vart nöjd med, var himla svårt med tanke på att kameran vi använde hade fördröjning på 2 sekunder innan den tog själva bilden, var lite svårt å tajma in skiten! :)

Men efter många om å men, så fick vi till en bra! :yoparty
 

Bifogat

  • stoppie22.jpg
    stoppie22.jpg
    101.6 KB · Visningar: 686

Bango

We All Die Young
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Måsstaden
Hoj
KTM 620SC
maccan#22 skrev:
Ja den var ju jävligt speciell...

Var ute å tog bilder förra veckan, knäppte en som jag vart nöjd med, var himla svårt med tanke på att kameran vi använde hade fördröjning på 2 sekunder innan den tog själva bilden, var lite svårt å tajma in skiten! :)

Men efter många om å men, så fick vi till en bra! :yoparty
Snygg bild, men fruktansvärt löjligt att hålla på med sånt i jeans o linne.
:huvet
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
Bango skrev:
Snygg bild, men fruktansvärt löjligt att hålla på med sånt i jeans o linne.
:huvet


Äh, behöver ju inte så mycke fart för en stoppie, ramlar du av där blir det bara lite skrubbsår ju! :tungan
 

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Alltid ska nån gnälla på nåt :4skrika ... Skit samma ifall man riskerar sin EGEN hälsa... det är ju som upp till var och en tycker jag. Snygg stoppie oavsett om du kört i kallingar eller ställ.! :tummenupp Och den övre bilden var ju rätt speciell. Coolt. :yoparty
 

maccan#22

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Sthlm
Hoj
r1 -04
okej....

ConfuseD skrev:
Ska du göra en skysst stoppie så behövs en jäkla massa fart. :arsele


Men beror ju på vad du är ute efter, ska du göra en lång å fin behöver du fart, ska du göra en hög snygg bara för bild behövs inte så mkt fart! :)


Å i detta fall var det en snygg bild för kameran, så då behöver du kanske inte mer fart än ca 70 km/h, å när du väl lyft upp baken är du ju inte upp i mer än 30 kanske? :3freak

så det är lugnt tror ja! tycker bilden vart hyvsat cool, lite agressivt ska det allt se ut! :yoparty
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
ElDiablo skrev:
Alltid ska nån gnälla på nåt :4skrika ... Skit samma ifall man riskerar sin EGEN hälsa... det är ju som upp till var och en tycker jag. Snygg stoppie oavsett om du kört i kallingar eller ställ.! :tummenupp Och den övre bilden var ju rätt speciell. Coolt. :yoparty

Visstäreså, men våra försäkringspengar ska du ha när de plockar bort gruset från skinnet på dig. :tummenupp
 

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600f
ConfuseD skrev:
Ska du göra en skysst stoppie så behövs en jäkla massa fart. :arsele

Jo precis, antar att ni åkte till stället med full utrustning och sen plocka av allt för att göra stoppies och plocka på allt igen när ni skulle hem? :kocko
 

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Till och med jag som är gammal och förståndig börjar lessna på moraliserandet ibland... t.ex. nu. Fräna bilder i alla fall!
 

Tollbert

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokstan
Hoj
Yamaha FZ1N
Nicke skrev:
Till och med jag som är gammal och förståndig börjar lessna på moraliserandet ibland... t.ex. nu. Fräna bilder i alla fall!

Jag håller med till 100%. Hänger på sporthoj varje dag, men nu har jag tröttnat på alla moralkärringar. Blir det ingen ändring på dessa personer så kommer jag och säkert många andra sluta hänga här.
Är ni så jävla duktiga själva!? Cyklar ni med cykelhjälm oxå!?
Dom flesta här har säkert egna föräldrar, så låt dom skälla istället!!
Bara min åsikt...
 

ElDiablo

Ny medlem
Gick med
12 May 2004
Ort
Umeå
Hoj
GammelGixxer 1208cc -94
Gustav1 skrev:
Visstäreså, men våra försäkringspengar ska du ha när de plockar bort gruset från skinnet på dig. :tummenupp

Mnja... När man tecknar försäkringen så får man i de flesta fall frågan om man använder skydd.... Används inte den i samband med en krasch så får man som jag sa stå sitt kast och räkna med att försäkringen påverkas. Sluta gnäll nu va och behåll denna sidan som ett positivt forum istället för att klanka ner på varandra. Beröm varandra för fina bilder osv i stället vet jag.... Tack.

:7peta
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
ElDiablo skrev:
Mnja... När man tecknar försäkringen så får man i de flesta fall frågan om man använder skydd.... Används inte den i samband med en krasch så får man som jag sa stå sitt kast och räkna med att försäkringen påverkas. Sluta gnäll nu va och behåll denna sidan som ett positivt forum istället för att klanka ner på varandra. Beröm varandra för fina bilder osv i stället vet jag.... Tack.

:7peta

Du riskerar högre självrisk, ja.

Jag vill inte gnälla, men om vi har tur(!) så kanske någon på forumet har vurpat rejält iförd endast jeans och t-shirt och vill dela med sig av sina erfarenheter.

Moral? Nja, kalla det vad ni vill, jag vill inte att någon ska asfaltssurfa utan rejäla skydd på sig.
I all jävla välmening, faktiskt.
 

wippe

ya man
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Växjö
Hoj
Z750 -09
Hehe, ja den va ganska läcker...
här är en liknande :näsblod
 

Bifogat

  • mittframhjul.jpg
    mittframhjul.jpg
    58.2 KB · Visningar: 129
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top