bad santa
erkänd fortåkare
zx750r är ju grymt snygg funderar på en själv om det inte blir racehoj istället men är inte insugs slangarna lite ivägen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bad santa skrev:zx750r är ju grymt snygg funderar på en själv om det inte blir racehoj istället men är inte insugs slangarna lite ivägen![]()
blub skrev:Ah det vill jag se, måste dreva ner min igen och testa mera.
EDIT: ja alltså att få det att lyfta lite i 2:an är ju lätt, att få upp den i närheten av balanspunkten är ju målet.
bad santa skrev:zx750r är ju grymt snygg funderar på en själv om det inte blir racehoj istället men är inte insugs slangarna lite ivägen![]()
Robban Nr1 skrev:Jo då... det ska funka ända upp till balansläget... bara det att jag är skraj än när det rör sig uppåt, har inte mognat till det läget än...
men ligg runt 50-80 tycker då jag är skönast, sen dippar du med kopplingen upp till ca minst 7000 - ca max 12000varv. då ska nog skiten lyfta sig... om inte prova med mer... eller så testar du på lägre fart.![]()
H4 skrev:Vad ligger ZXRR på för pris?
30-35?
Blir kanske trots allt en ZXRR, de är så ovanliga och lite mer rejs än vanliga ZXR:en. 100 hk är klent, ZZR 600 har ju 98 hk.
Sen lär den väl bli en klassiker också, rr:en då. Lär kosta mer sedan, men den ska man inte sälja![]()
MattE. skrev:Tidigare Hoj: 125cc
![]()
blub skrev:Heh jo du, körde en RS125:a i sommar och det är viss skillnad till zxr:en.
Tycker 3000€ låter lite dyrt, fast jag tänker kanske på r inte rr modellen, 2500 för den "vanliga" borde vara rimligt i tyskland.
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |