Kawasaki KLX 230

Trodde aldrig jag ens skulle tänka tanken att sälja min KLX230. Men antal hojar och antal skinkor är alldeles för ojämnt. Vågar man säga att man vill sälja sin KLX230, och vilket pris bör man sätta?

Det ligger en fin, nästan ny, på blocket nu för 35kkr. Kan 25kkr vara ett OK pris för min 2020?
Låter billigt. Prisena har gått upp och glöm inte stockholmsskatten. :)

25 låter för billigt. Men då blir den väl såld utan att folk skambjuder.

Är det någon som har monterat en enklare varvräknare på MC:n?

Sålde du din KLX?

Är det någon som monterat en sänksats? Frun är för kort.

Behöver ny kedja till min. Den nuvarande har artros. Lika bra byta dreven med ju. Fast dom knappt slitits. Var köpa? Kawasakihandlarn har semester

Behöver ny kedja till min. Den nuvarande har artros. Lika bra byta dreven med ju. Fast dom knappt slitits. Var köpa? Kawasakihandlarn har semester
Xlmoto brukar jag köpa ifrån, kolla bara vad du har för storlek på dreven så att du får lika.

Last edited:
Ringde honom. Han var i Finland och var osäker på vilken veckodag det var. Men jag drog iväg ett mail till honom enligt överenskommelse så det blir nog bra. Låter som han har en jävla bra semester iallafall. 😄👍

Har någon testat ett 40 drev bak och 13 fram? Funderar på att den kanske skulle bli lite behagligare och ändå behålla lite traktorstyrka. Finns inga färdiga paket till den. Man får plocka för att få ihop.

När jag skriver. En länk i kedjan har frusit. Jag har testat med två polygriper att försöka rotera länken men den är ordentligt fast! Aldrig varit med om detta innan. Kedjan är fyra år gammal så visst den är ju såklart sliten men detta är nytt för mig. Jag ser inget uppenbart fel på den så jag antar den roster ihop på insidan? O-ringarna ser hela ut. Finner det intressant.

Kör med hojen nästan dagligen med. Märkligt.

Nyheter
Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats