Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
läs hela mitt inlägg så förstår du. det var ett exempel bara att han kör fort och det är helt oacceptabelt och kritiseras av vissa som efter kritiken går in och laddar upp bilder/filmer där det körs fort på allmänna vägar.
sen skrev jag även att skylla på/banna/förbjuda en viss person för att trådar som handlar om honom alltid ballar ur. det är ju MÅNGA/SKITMÅNGA trådar på denna sidan som ballar ur hela tiden varje dag. men det är det ingen som säger något om.
som sagt var--- läs hela mitt förra inlägg.
Ja jag har läst hela ditt förra inlägg, jag läste det innan mitt svar. Jag tog bara upp lite av det jag inte förstod. Ett annat är ju det som du tar upp nu: Det är ju ett skitlass med folk som blivit bannade, sista kullen var ju tex Ironmike, Andreas NO mfl. De liksom de flesta andra banningar har ju inget med GR att göra utan beror ju just på att dessa människors trådar och inlägg uppenbarligen passerar Swedies gräns.
Jag kan själv tycka att en del inlägg av rasistisk karaktär borde leda till banning. Men det är en sak jag tycker har blivit bättre på SH, det är mindre rassegrejjer jämför med för tex 3 år sedan. Många av dessa har slutat skriva.
Last edited: