Tinaplinius
Ny medlem
Hej, Håller helt med, checklista nr 1: Funkar kameran?? (bildbevis vid åtal) Finns det nog med bränsle?? osv det där ska säkert vara obligatoriskt, annars är det jävligt konstigt, och jag tror innerst inne att polisen vet att de på något vis har gjort mycket fel i denna hemska händelsen, men vi kan ju inte heller ha det så att för att det är en Mc,ska vi bara skita i att försöka stoppa föraren bara för att ingen ska råka illa ut, då blir det ju till slut så att det blir "fritt fram" för mc busen att köra på som den här killen som tragiskt dog, vilken på ett vis är hans eget fel, för hellre hade ju jag tyckt att straffet att åka dit vid ett "haffande" vore mer värd än att mista det enda livet vi har fått, har svårt att ens fatta hur han kunde med sin flickvän bak, köra så oansvarligt, för om han inte är rädd om sitt eget liv borde han vara det om hennes, och alla andra som fanns på vägen, och ser man videon, ser man tydligt att det kommer ett hinder längre fram, det fanns varnings markeringar i mitt räcket, då borde han ju bromsat in...
Tror det ligger en hund begraven gällande mycket i händelsen, och han borde ju snart fått soppa torsk i vilket fall som, då kunde de ju tagit honom då....Men visst, håller helt med dig, och det med att tekniken kan "fela" är JUST DÄRFÖR det är viktigt att fler filmar ju.....
Tror det ligger en hund begraven gällande mycket i händelsen, och han borde ju snart fått soppa torsk i vilket fall som, då kunde de ju tagit honom då....Men visst, håller helt med dig, och det med att tekniken kan "fela" är JUST DÄRFÖR det är viktigt att fler filmar ju.....

Last edited: