hjelmfrillan
En otrolig blick för spelet
coolt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nicke30 skrev:Tja... låter väl rätt ok för att vara ett originalsystem med katalysatorer och så... Sen törs han ju inte gasa på på utan bara små fiser med gasen, Han som provar har iofs inte kört in sin MC ännu så han kanske är lite försiktig därför.
R1-Night-Rider skrev:Vad kostar de nya ?
Notera eldsflamman 5 sek in i filmen...nicke30 skrev:
PD skrev:Här är en film med den http://www.tv1.de/bmwtv/cms/_vm300/...bst=127x1x215x1
verkar ha fått snurr på den![]()
nicke30 skrev:149.900.- men man bör nog köpa till ESA, ändra köregenskaperna under färd med tryck på en knapp.. ESA kostar 6700.-
Och har man fyllt 30 så kostar försäkringen 6060.- helår i Storstads regionen, annars kring 4500.-
Är man under 30 gissar jag att försäkringen blir betydligt dyrare.
2ono skrev:BMW försäkringen gäller inte om du ef 1975 el senare Gubbhoj![]()
ReDan skrev:Du menar Försäkring för gubbar!
![]()
69:an skrev:BMW gör det inte lätt för sig i försäkringshänseende med K1200S. Förhoppningsvis håller de märkesförsäkringen för K1200S vattentätt åtskild från märkesförsäkringen för alla övriga hojar. Något annat vore marknadsmässig harakiri.
nicke30 skrev:Tyvärr så är det så att det är IF som sätter reglerna, inte BMW.
Svarvern skrev:Ni har inte läst nya moore då..? Där står det iaf att Yamaha MT-01 gör 400, och kostar 1050000...och buell..ehh XS9 lightning eller nåt sånt toppar 370...Och denna bmw ni pratar om har enligt deras skribenter (dom var visst två till och med...) en toppfart på sanslösa 200 km/h...jorå sörlu..så att
![]()
Det fanns även andra lustiga saker med den där artikeln...läs den, ni kommer antagligen le..lite..
69:an skrev:Kommer K1200S att inräknas rätt av i det övriga beståndet av BMW-märkesförsäkringar, med uppenbar risk för att kostnaderna för dessa skjuter i höjden?
nicke30 skrev:K1200S har som standard 151 HK ner i asfalten...
Rätt ok..
![]()
Ja har läst, den killen som skrev kan inte varit riktigt frisk i huvudet... Å suzuki hade tydligen inte gjort några uppdateringar på sin gsxr1000 i år...Svarvern skrev:Ni har inte läst nya moore då..? Där står det iaf att Yamaha MT-01 gör 400, och kostar 1050000...och buell..ehh XS9 lightning eller nåt sånt toppar 370...Och denna bmw ni pratar om har enligt deras skribenter (dom var visst två till och med...) en toppfart på sanslösa 200 km/h...jorå sörlu..så att
![]()
Det fanns även andra lustiga saker med den där artikeln...läs den, ni kommer antagligen le..lite..
Poacher skrev:R1 är inte känd för att vara en snabb hoj rakt fram, det var heller aldrig tanken med modellen.
Jämför BMWn med hayabusa eller zx12 jag tror den mer hör hemma bland dessa maskiner om jag ska vara ärlig.
- They decide to check the sport abilities of the K against the winner of their Superbike test, the R1.
Poacher skrev:Nej det står inte?
Eller snarare varför de gör den jämförelsen står inte.
Det är inte samma typ av hoj även om det är det sportigaste BMW byggt på säkert 30 år.
Det var bara det jag tyckte blev lite av ett plattfall.
Fast jag orkar inte tjafsa om detta, det var bara en åsikt från min sida och inte ett faktum.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |