Körning i dag 15mars

Mickeee

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
bohuslän
Hoj
-
Tjenare alla galningar. Tänkte åka upp och hämta ut hojen strax.. är någon sugne på att köra med mig så finns jag på 0704458848 .. om jag inte svarar så skicka mig ett sms så ringer jag upp när jag stannar.

även ifall firefly om du är sugen på att plåta så hör av dig :)

peace out mthfkr! :pannkyss
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Nu såg jag ju detta lite sent... Det hade helt klart varit kul att få plåta lite.
Åker imorgon natt till New York, men från den 25:e och frammåt är jag helt med. Är det så att nån ska ut och köra "lite utöver det vanliga" så är det bara att höra av sig med ett sms. 0706-98 68 00.
 

elias

Heaven and Hell
Gick med
10 Jan 2007
Ort
Bohuslän
Hoj
Honda VFR
Försökte raca med en blå KTM igår.. men.. med min Renault Megane 1.6l -99:a så hade jag inte så mycket att hämta.. Tror inte ens han förstod min mening.

BTW, vem är ägaren till den blå rackarn?
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
fick ni snut påhälsning?

vilka var ni ? :tummenupp

Det var jag, mickee och Patrik (svart/röd CBR 600) som var ute o gled i ett par timmar. Vi hade den sjuka turen att inte stöta på en enda snut under trippen. Men så fort vi ställt hojarna o satt oss i bil, så stötte vi på ett par stycken. Så vi hade verkligen turen på våran sida...

elias skrev:
BTW, vem är ägaren till den blå rackarn?

Kan nog vara mickes. Bifogar bild från turen idag, där du kan se hans hoj.
 

Bifogat

  • n714250404_2508731_844.jpg
    n714250404_2508731_844.jpg
    48.7 KB · Visningar: 76

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Det var jag, mickee och Patrik (svart/röd CBR 600) som var ute o gled i ett par timmar. Vi hade den sjuka turen att inte stöta på en enda snut under trippen. Men så fort vi ställt hojarna o satt oss i bil, så stötte vi på ett par stycken. Så vi hade verkligen turen på våran sida...



Kan nog vara mickes. Bifogar bild från turen idag, där du kan se hans hoj.

Åkte ni t slussarna i thn ? d e fint där nere..
Ja o ett par polare brukad åka ner dit o grilla sena sommarkvällar...
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Åkte ni t slussarna i thn ? d e fint där nere..
Ja o ett par polare brukad åka ner dit o grilla sena sommarkvällar...

Jepp, vi var där en sväng. Riktigt fint, för en som inte vart där sedan barnsben. Kanske blir grillkväll där till sommaren! :tummenupp
 

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Ort
ja
Hoj
Nån blå sak....
Jepp, vi var där en sväng. Riktigt fint, för en som inte vart där sedan barnsben. Kanske blir grillkväll där till sommaren! :tummenupp

Varför inte dra ihop ett gäng o först ta en tur på roliga vägar i närheten. sedan åker man ner o grillar lite ?
Tråkigare kan man ju ha....
 

Mickeee

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
bohuslän
Hoj
-
den blåa är min.

vi åkte te mest trollhättan för att se hur snabbt man kunde komma dit men upptäckte att vi inte kolla klockan när vi hade åkt haha.

var nere igbg igår och då kom ett gäng ~15åringar på 250/125 crossar och busade runt på avenyn (väg,gångbanonr, felriktning osv).. såg gött livsfarligt ut men OOOJ vad roligt det såg ut att vara..
 

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Ort
bästkusten
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
den blåa är min.

vi åkte te mest trollhättan för att se hur snabbt man kunde komma dit men upptäckte att vi inte kolla klockan när vi hade åkt haha.

var nere igbg igår och då kom ett gäng ~15åringar på 250/125 crossar och busade runt på avenyn (väg,gångbanonr, felriktning osv).. såg gött livsfarligt ut men OOOJ vad roligt det såg ut att vara..

Micke! Min hoj är eventuellt färdig i helgen :yoparty fast den är iochförsig obesiktigad. :gnissla

edit: nu ljög jag. För jag måste beställa distanser också. Så säg till nästa helg igen.. :tungan
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top