Körning i dag 15mars

Mickeee

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2005
Ort
bohuslän
Hoj
-
Tjenare alla galningar. Tänkte åka upp och hämta ut hojen strax.. är någon sugne på att köra med mig så finns jag på 0704458848 .. om jag inte svarar så skicka mig ett sms så ringer jag upp när jag stannar.

även ifall firefly om du är sugen på att plåta så hör av dig :)

peace out mthfkr! :pannkyss
 
Nu såg jag ju detta lite sent... Det hade helt klart varit kul att få plåta lite.
Åker imorgon natt till New York, men från den 25:e och frammåt är jag helt med. Är det så att nån ska ut och köra "lite utöver det vanliga" så är det bara att höra av sig med ett sms. 0706-98 68 00.
 
Försökte raca med en blå KTM igår.. men.. med min Renault Megane 1.6l -99:a så hade jag inte så mycket att hämta.. Tror inte ens han förstod min mening.

BTW, vem är ägaren till den blå rackarn?
 
fick ni snut påhälsning?

vilka var ni ? :tummenupp

Det var jag, mickee och Patrik (svart/röd CBR 600) som var ute o gled i ett par timmar. Vi hade den sjuka turen att inte stöta på en enda snut under trippen. Men så fort vi ställt hojarna o satt oss i bil, så stötte vi på ett par stycken. Så vi hade verkligen turen på våran sida...

elias skrev:
BTW, vem är ägaren till den blå rackarn?

Kan nog vara mickes. Bifogar bild från turen idag, där du kan se hans hoj.
 

Bifogat

  • n714250404_2508731_844.jpg
    n714250404_2508731_844.jpg
    48.7 KB · Visningar: 76
Det var jag, mickee och Patrik (svart/röd CBR 600) som var ute o gled i ett par timmar. Vi hade den sjuka turen att inte stöta på en enda snut under trippen. Men så fort vi ställt hojarna o satt oss i bil, så stötte vi på ett par stycken. Så vi hade verkligen turen på våran sida...



Kan nog vara mickes. Bifogar bild från turen idag, där du kan se hans hoj.

Åkte ni t slussarna i thn ? d e fint där nere..
Ja o ett par polare brukad åka ner dit o grilla sena sommarkvällar...
 
Åkte ni t slussarna i thn ? d e fint där nere..
Ja o ett par polare brukad åka ner dit o grilla sena sommarkvällar...

Jepp, vi var där en sväng. Riktigt fint, för en som inte vart där sedan barnsben. Kanske blir grillkväll där till sommaren! :tummenupp
 
Jepp, vi var där en sväng. Riktigt fint, för en som inte vart där sedan barnsben. Kanske blir grillkväll där till sommaren! :tummenupp

Varför inte dra ihop ett gäng o först ta en tur på roliga vägar i närheten. sedan åker man ner o grillar lite ?
Tråkigare kan man ju ha....
 
den blåa är min.

vi åkte te mest trollhättan för att se hur snabbt man kunde komma dit men upptäckte att vi inte kolla klockan när vi hade åkt haha.

var nere igbg igår och då kom ett gäng ~15åringar på 250/125 crossar och busade runt på avenyn (väg,gångbanonr, felriktning osv).. såg gött livsfarligt ut men OOOJ vad roligt det såg ut att vara..
 
den blåa är min.

vi åkte te mest trollhättan för att se hur snabbt man kunde komma dit men upptäckte att vi inte kolla klockan när vi hade åkt haha.

var nere igbg igår och då kom ett gäng ~15åringar på 250/125 crossar och busade runt på avenyn (väg,gångbanonr, felriktning osv).. såg gött livsfarligt ut men OOOJ vad roligt det såg ut att vara..

Micke! Min hoj är eventuellt färdig i helgen :yoparty fast den är iochförsig obesiktigad. :gnissla

edit: nu ljög jag. För jag måste beställa distanser också. Så säg till nästa helg igen.. :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top