Körglädje / kvalitet ktm 660 / drz400sm

Glöm DRZ för väg! Den är otroligt trött, då särskilt S och SM modellerna, men E också.
Smidigare chassie men motorn är en besvikelse. Motormässigt är 625 och 660 i en annan division.

Glöm DRZ för väg! Den är otroligt trött, då särskilt S och SM modellerna, men E också.
Smidigare chassie men motorn är en besvikelse. Motormässigt är 625 och 660 i en annan division.

För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.:rolleyes:

Som sagt jag som är beroende av pullver under ballen är otroligt inpad av hur bra E mod går med endast lite yttre trimmning! med dom moddar jag gjorde går dom som yz 426 åtminstonde:yoparty

För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.:rolleyes:
Ja om "värstingmotarderna" ska åka med skjuts så hänger säkert DRZ med fint på motorväg också.

Du hänger nog med med en vässad Crescent Compact också.

Jo tjena :rolleyes:

Jo tjena :rolleyes:

Eftersom ni har sådan otrolig skepsis så har jag väl fel då. Berätta då för alla dessa som blivit frånåkta av skapelsen att dom också hade fel.

Akra slipon och omstyckad var hojen. Den omtalade Aprilian (v-tvinnen) gick inte bättre än min gamla 660 på Kinnekulle.

Originaldrevad var den också. Möjligtvis ett finfint exemplar i motorn, vad vet jag, det enda jag vet är att jag är inget moppefucko som hittar på.'''

/ Jens

Det som talar emot +200km/h med originaldrevning är att man i den farten skulle befinna sig långt bortom maxeffekten oavsett om man har slipon eller ej.

Eftersom ni har sådan otrolig skepsis så har jag väl fel då. Berätta då för alla dessa som blivit frånåkta av skapelsen att dom också hade fel.

Akra slipon och omstyckad var hojen. Den omtalade Aprilian (v-tvinnen) gick inte bättre än min gamla 660 på Kinnekulle.

Originaldrevad var den också. Möjligtvis ett finfint exemplar i motorn, vad vet jag, det enda jag vet är att jag är inget moppefucko som hittar på.'''

/ Jens

Om så många ifrågasätter dig borde du bevisa att vi har fel, hörsägen och massa tyckande är inte värda ett skit om man inte kan bevisa det.

En GPS eller laser/fart kamera kan avgöra om det du säger är rätt eller fel.

:tummenupp

Det slutade med en DRZa. Är helnöjd än så länge, får se hur den blir med div. trim osv till hösten=)

snygg hoj som ser lätt o smidig ut :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back