БОБАН;3881183 skrev:Men du har ju lekt lite med din
Vad har det kostat dig att få den gå så?
Endel lappar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
БОБАН;3881183 skrev:Men du har ju lekt lite med din
Vad har det kostat dig att få den gå så?
Glöm DRZ för väg! Den är otroligt trött, då särskilt S och SM modellerna, men E också.
Smidigare chassie men motorn är en besvikelse. Motormässigt är 625 och 660 i en annan division.
Ja om "värstingmotarderna" ska åka med skjuts så hänger säkert DRZ med fint på motorväg också.För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.![]()
För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.![]()
Jo tjena
Jo tjena![]()
Eftersom ni har sådan otrolig skepsis så har jag väl fel då. Berätta då för alla dessa som blivit frånåkta av skapelsen att dom också hade fel.
Akra slipon och omstyckad var hojen. Den omtalade Aprilian (v-tvinnen) gick inte bättre än min gamla 660 på Kinnekulle.
Originaldrevad var den också. Möjligtvis ett finfint exemplar i motorn, vad vet jag, det enda jag vet är att jag är inget moppefucko som hittar på.'''
/ Jens
Det slutade med en DRZa. Är helnöjd än så länge, får se hur den blir med div. trim osv till hösten=)
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller