БОБАН;3881183 skrev:Men du har ju lekt lite med din
Vad har det kostat dig att få den gå så?
Endel lappar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
БОБАН;3881183 skrev:Men du har ju lekt lite med din
Vad har det kostat dig att få den gå så?
Glöm DRZ för väg! Den är otroligt trött, då särskilt S och SM modellerna, men E också.
Smidigare chassie men motorn är en besvikelse. Motormässigt är 625 och 660 i en annan division.
Ja om "värstingmotarderna" ska åka med skjuts så hänger säkert DRZ med fint på motorväg också.För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.![]()
För motorväg/raka vägar kanske. På småvägar är det väl inga problem med motorn, för den hänger lätt med värstingmotarderna (med skjuts). Men det kanske beror på om föraren kan utnyttja hojens fördelar eller inte.![]()
Jo tjena
Jo tjena![]()
Eftersom ni har sådan otrolig skepsis så har jag väl fel då. Berätta då för alla dessa som blivit frånåkta av skapelsen att dom också hade fel.
Akra slipon och omstyckad var hojen. Den omtalade Aprilian (v-tvinnen) gick inte bättre än min gamla 660 på Kinnekulle.
Originaldrevad var den också. Möjligtvis ett finfint exemplar i motorn, vad vet jag, det enda jag vet är att jag är inget moppefucko som hittar på.'''
/ Jens
Det slutade med en DRZa. Är helnöjd än så länge, får se hur den blir med div. trim osv till hösten=)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |