luta hela kroppen dit du ska, så du inte bara styr med armarna. Gå in med huvudet i svängarna
:Fail
Flytta kroppen gör man (om man gör det) för att flytta ut vikten så att man kan hålla hojen mer upprätt. Blir relevant om det är väldigt ojämnt så att fjädringen kan jobba rätt, om det är blött/halt så att bakhjulet agerar lite snällare när det släpper (och ovan fall när det går så fort att hojen faktiskt lutar en hel del). Samt när det går så fort att saker som fotpinnar och ljuddämpare tar i backen annars = racing/banåka/customhoj i rondell.
Motstyrning är det enda rätta som flera påpekar!
TS:
Tänk tanken hur fort det går att köra för alla som lägger ut sina youtubefilmer från bandagar. 90% av dem utan startnummer kör på vanliga gatdäck, och den typ av moderna "sport-touringdäck" som sannolikt sitter på "din" hoj klarar väldigt mkt mer än du och de flesta tror. Det läskiga i verkligheten är grus, oljespill från lastbilar och andra överraskningar, men det behöver du inte tänka på vid högfartsbanan som väl är på inhägnat område.
Upp med blicken dit du ska, "håll i" dig med benen och slappna av i och släpp ned axlarna så du blir mjuk i armarna så går det busenkelt