Köra utan skinnställ

som jag ser det så länge du vet vad du gör och inte utsätter andra för risk...gör vad du vill....och förhoppnings viss har du kul också
:pannkyss // Kakan

Mattias skrev:
Hey, hela tråden handlar om att jag åker hoj. Utan skinnställ. Jag gör det för att det är enklare när man ska åka iväg och skyffla skit. Går inte att hålla på och byta om och greja då. Jag är inte särskilt olycklig, alla som reagerar verkar vara det, dock.

Varför tyder det på bitterhet om man kör utan skinnställ? Prozac åt alla hojåkare i USA, fort! De måste vara jätte-jättebittra.

ååååå jag kan bara inte låta bli att använda denna :corn detta börjar bli spännande ;)

Mattias skrev:
Varför tyder det på bitterhet om man kör utan skinnställ? Prozac åt alla hojåkare i USA, fort! De måste vara jätte-jättebittra.

Men det har ju inte med det att göra, kokosnöt :rolleyes:

Det är kanske svaren senare i tråden som jag syftade på...

:tomten

Idag var jag passagerare i en bil. Jag struntade att sätta på mig bilbätet. Det pirrade i hela magen över blotta tanken att jag var kriminell och gjorde nåt farligt!

Det tänker jag göra igen, känslan efteråt var enorm!

RoLLER skrev:
Idag var jag passagerare i en bil. Jag struntade att sätta på mig bilbätet. Det pirrade i hela magen över blotta tanken att jag var kriminell och gjorde nåt farligt!

Det tänker jag göra igen, känslan efteråt var enorm!
Ahhh, jag gjorde iof nåt liknande förra veckan fast jag körde själv nån kiloarmlängd utan bälte.
Nu blev jag kluven. :( Vill ju så gärna gnälla på Mattias vårdslöshet samtidigt som jag förstår känslan lite nu när jag tänker efter.
Ska fundera lite mer på vad jag ska tycka... :va

Helst skulle jag nog vilja gnälla lite på Freppa med. Men han har ju inte sagt så mycket dumt i denna tråden :(

Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.

Mattias, lyssna på dehär tänkvärda orden och tag lärdom.

Kakan skrev:
som jag ser det så länge du vet vad du gör och inte utsätter andra för risk...gör vad du vill....och förhoppnings viss har du kul också
:pannkyss // Kakan

Och sätt upp mig på nån lista, omgående!

hihi ja du sätt upp mej med bara för skojs skull :tungan

Victor skrev:
Mattias, lyssna på dehär tänkvärda orden och tag lärdom.

Och sätt upp mig på nån lista, omgående!

Bingo skrev:
Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.
Finns bara en sak som gör mig mer förbannad än åkautanskinställstyper och plankare....

Å det är tjallare...(Å såna som staflar fel och sär skriver)

Sånt här borde det sättas upp en lista mot. Freppa, Bingo å Mattias får inte va med!!

1: Johan
2:
3:

Last edited:
Mattias skrev:
Klart att det var hoj jag körde utan skinnställ. Jag kryssade mellan bilarna på centralbron och körde på bakhjulet så fort tillfälle gavs. Det var underbart!

Det är på grund av såna som dig vi seriösa knuttar får skit. Du kommer dra ner hela hojkulturen i helvete.

Robban W skrev:
Det är på grund av såna som dig vi seriösa knuttar får skit. Du kommer dra ner hela hojkulturen i helvete.

Du har inget sinne för Mattias kungliga humor. :mad:

Kör för övrigt alltid utan skinnställ.

Tjet skrev:
Du har inget sinne för Mattias kungliga humor. :mad:

Kör för övrigt alltid utan skinnställ.
Och du har inget sinne för Robbans kungliga humor.

För övrigt skojar jag inte, heller.

Tyst och besikta bilen istället!

Jag känner ingen så enormt kriminellt belastad som du. Det enda positiva med dig e att det blir klirr i brottsofferfonden kassa!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti