Köra utan skinnställ

Nej, jag är helt ärlig. Jag vet numera att jag är odödlig, så varför ska jag hålla på och kladda med skinnställ och skit? Mycket skönare att köra utan.

Bingo: Den svenska avundsjukan, eller?

Edit: Jag höll 110 på essingeleden och körde om på den sida som passade mig också. Jag hytte dessutom med näven åt en kärringjävel som hittat körkortet i ett cornflakespaket.

förövrigt varför tror alla att om man kör utan skinnställ så är man skenförsäkrare? Och varför ger man dåligt rykte om man kör utan ställ? :va

:7peta hur kaksig är du irl då :va
Eller är det bara här ni vågar vara allan ballan :confused:
:tungan ;)

RoLLER skrev:
En ggn var jag snäll mot en flicka. Det gör jag aldrig om igen!

Nu är jag alltid farlig och spänande, fan säger ru?

Bulten om 15? utan skinnställ, utan lysen?

Jag har en klase biatches här som dör för att träffa dig!!!!

Mattias Så du kör utan skinnställ påminn mig sen när du ligger på sjukan att jag inte ska tycka synd om dig. :3freak

Du måste tycka det här är skitskoj när folk irreterar sig så på att du åker utan skinn. Är det därför du gör det 15min fame???på sporthoj

du e singel va

Kawa Tina skrev:
Mattias Så du kör utan skinnställ påminn mig sen när du ligger på sjukan att jag inte ska tycka synd om dig. :3freak

Du måste tycka det här är skitskoj när folk irreterar sig så på att du åker utan skinn. Är det därför du gör det 15min fame???på sporthoj

du e singel va

Nej, Kawa Tina. Det som roar mig allra mest är när du skriver utan att använda skiljetecken och har svårt med meningsbyggnad och stavning. "Irriterar" är till exempel felstavat i ditt inlägg.

Jag har åtnjutit åtminstone 17 minuter "fame???" på sporthoj, så nu ger jag dig chansen genom att uppmärksamma ditt taffliga försök att få dina "15min fame???" på sporthoj. Varsågod. Sola dig i min glans, jag bjuder!

Jag förstår att du är sugen, men en kille som jag är helt enkelt inte singel några längre perioder. Jag skickar ett PM nästa gång det händer, men håll inte andan medan du väntar. Det är en LÅNG kö med flickor före dig.

Om jag kastar in ett inlägg har måste det betyda att jag kan sno ett par minuter av er "fame". Säg 4 av Mattias och 2 av Tina.

Kansje en bonusminut om man stavar nåt fel....

Madhonda skrev:
Just det...och JAG står först...!!! ;) Näst efter anja såklart...

Mattias...du är såååå tuff när du kör utan skinnställ... :kär

:tungan

//MH
Jag vet att jag är tuff, så jag gjorde det igen idag. Hundra meter trottoarkörning blev det också.

Mattias skrev:
Jag vet att jag är tuff, så jag gjorde det igen idag. Hundra meter trottoarkörning blev det också.
Du borde fan spärras in :mad:

Mattias skrev:
Avundsjuk? Prova själv, det är skönt.
Nä, det vågar jag inte.Tänk om jag ramlar och slår mig, tänk om polisen tar mig, tänk om dagisungen(tm) hoppar ut på trotoaren, tänk om... :gnissla

Att du kör utan ställ må väl vara, men se hur folk börjar stava fel på grund av dina inlegg! Det kommer jag alldrig att kuna flöåtta!

Mattias skrev:
Nej, Kawa Tina. Det som roar mig allra mest är när du skriver utan att använda skiljetecken och har svårt med meningsbyggnad och stavning. "Irriterar" är till exempel felstavat i ditt inlägg.

Jag har åtnjutit åtminstone 17 minuter "fame???" på sporthoj, så nu ger jag dig chansen genom att uppmärksamma ditt taffliga försök att få dina "15min fame???" på sporthoj. Varsågod. Sola dig i min glans, jag bjuder!

Jag förstår att du är sugen, men en kille som jag är helt enkelt inte singel några längre perioder. Jag skickar ett PM nästa gång det händer, men håll inte andan medan du väntar. Det är en LÅNG kö med flickor före dig.

:rofl

Nu fick alla på jobbet sig ett gött garv!

Bikerbitch skrev:
Swedie, du ska få en valfri bulllängd av mig nästa gång vi ses om du stänger tråden.

För lite listor i den?

Vi kan skapa en!

Alla som kört utan skinnställ skriv upp er:
1. sege
2.
3.
4.
5.

För lite listor i den?

Vi kan skapa en!

1. sege
2. eus (har t o m kraschat utan)
3.
4.
5.

För lite listor i den?

Vi kan skapa en!

1. sege
2. eus (har t o m kraschat utan)
3. RSV_R (har kraschat med en bil utan)
4.
5.

Mattias: Jag ger fullständigt fan i hur/när/var du kör. Antar att du är ironisk i det du skriver men du tar ju upp alldeles för mycket plats med dina supertöntiga inlägg. Lägg ner din egotripp och skaffa ett liv! :blah

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti