Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Johan skrev:BB: Hur många bullängder går det per k-armlängd?
Kan nån lägga in mig på nån lista också?
du aer doum, saejjer moånga douma sakerMattias skrev:Det ska jag göra nu. Notera i intresseböckerna.
Och glöm inte att skriva hur dumt det är här nedan.
Tack.
Det går 14 bullängder på en veckas fikaraster. En kiloarmlängd är betydligt drygare.Johan skrev:BB: Hur många bullängder går det per k-armlängd?
Kan nån lägga in mig på nån lista också?
JA! Kiloarmlängd. Som i Kiloarmlängder per toalettbesök du vet. Fråga Torkel han har räknat på det där....Bikerbitch skrev:k-armlängd?
Gustav1 skrev:Ny lista!
Skriv upp er bara så hittar jag på vad det ska stå sen, liksom.
Mattias skrev:Ordning! Jag ska köra hem utan skinnställ sen. Idag tänkte jag köra på bakhjulet i söderledstunneln.
Bitter? Jag? Inget mot vad du måste vara som betalade pengar för att köpa en triumph.StAnger skrev:One grapefruit for the bitter person...![]()
Mattias skrev:Bitter? Jag? Inget mot vad du måste vara som betalade pengar för att köpa en triumph.
Nä nu jävlar hetsar du mot folkgrupp!Mattias skrev:Bitter? Jag? Inget mot vad du måste vara som betalade pengar för att köpa en triumph.
Mattias skrev:Bitter? Jag? Inget mot vad du måste vara som betalade pengar för att köpa en triumph.
Mattias skrev:Hey, hela tråden handlar om att jag åker hoj. Utan skinnställ. Jag gör det för att det är enklare när man ska åka iväg och skyffla skit. Går inte att hålla på och byta om och greja då. Jag är inte särskilt olycklig, alla som reagerar verkar vara det, dock.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |