UrbanTiger skrev:Nej, tycker det är töntigt med hjälm![]()
Det är töntigt med hjälm..
Själv använder jag inte ens relex när det är mörkt ute,man är ju lite av en rebell...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P@trik skrev:Det är töntigt med hjälm..
Själv använder jag inte ens relex när det är mörkt ute,man är ju lite av en rebell...
RoLLER skrev:Tyst och besikta bilen istället!
Mattias skrev:Jag måste erkänna att jag ljugit för dig. Jag har besiktigat bilen det här årtusendet. 2000-02-14 var den senaste gången. Förlåt.
Bingo skrev:Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.
Damn va nära, måste blivit skitnervös.ft skrev:Jag har plankat ut från T-banan. Upptäckte för sent att där stod en vakt. Kubbade som fan men han satte inte efter och jag fattade ingenting.
Förrän jag kom ut utomhus och började förstå att något var hemskt fel...
sege skrev:Jag såg Mattias köra jättejättefort utan skinnställ igår! Utan hjälm också, fast då gick det långsamt.
OUTLAW!
Mattias skrev:Nej, Kawa Tina. Det som roar mig allra mest är när du skriver utan att använda skiljetecken och har svårt med meningsbyggnad och stavning. "Irriterar" är till exempel felstavat i ditt inlägg.
Jag har åtnjutit åtminstone 17 minuter "fame???" på sporthoj, så nu ger jag dig chansen genom att uppmärksamma ditt taffliga försök att få dina "15min fame???" på sporthoj. Varsågod. Sola dig i min glans, jag bjuder!
Jag förstår att du är sugen, men en kille som jag är helt enkelt inte singel några längre perioder. Jag skickar ett PM nästa gång det händer, men håll inte andan medan du väntar. Det är en LÅNG kö med flickor före dig.
Kawa Tina skrev:Ps.jag hoppas verkligen att du inte råkar ut för en olycka när du åker utan skinnställ. Vi är ju alla hojsystrar och bröder och jag vill inte att det blir en mindre i gänget OK kör försiktigt. DS.[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Och jag vet att du vet , så du veteisbaer skrev:Att Mattias är en hojsyster visste vi redan.
De värsta är att du inte ironiserar...RED_LiME skrev:MATt1A$! dU äR m1N 1d0L!!!!
MHV,
M0pp3fukk0 Cr3w
Bingo skrev:Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.
....ska jag genast göra, MATTIAS !!! DU HAR TVÅ HJÄRNCELLER O DOM KROCKAR MED VARANN!Mattias skrev:Det ska jag göra nu. Notera i intresseböckerna.
Och glöm inte att skriva hur dumt det är här nedan.
Tack.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti