Köra utan skinnställ

P@trik skrev:
Det är töntigt med hjälm..

Själv använder jag inte ens relex när det är mörkt ute,man är ju lite av en rebell...

Folk verkar helt galna här. Hur fan törs ni!?

Gick dom inte igenom i grundskolan för er hur bra man syns med reflex?

RoLLER skrev:
Tyst och besikta bilen istället!

Jag måste erkänna att jag ljugit för dig. Jag har besiktigat bilen det här årtusendet. 2000-02-14 var den senaste gången. Förlåt.

Bingo skrev:
Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.

Jag har plankat ut från T-banan. Upptäckte för sent att där stod en vakt. Kubbade som fan men han satte inte efter och jag fattade ingenting.

Förrän jag kom ut utomhus och började förstå att något var hemskt fel...

ft skrev:
Jag har plankat ut från T-banan. Upptäckte för sent att där stod en vakt. Kubbade som fan men han satte inte efter och jag fattade ingenting.

Förrän jag kom ut utomhus och började förstå att något var hemskt fel...
Damn va nära, måste blivit skitnervös. :rofl

Mattias! hoppas du ramlar och slår dig, men bara lite grann....för du e så pervo! :7peta

LÖGN OCH FÖRBANNELSE. SLUTA VÄRKA TUFF. DU SKULLE ALLDRIG VÅGA ÅKA UTAN SKINSTÄLL DIN JÄVLA MUPP. JAG SPÖAR KILAR SOM DU VARJE DAG SÅ PASSAREJ FETMYCKET. JAG RINGER INGRID, DIN MAMMA OCH SÄJER VAD DU GÖR SÅ KAN DU SÅ JÄVLA MYCKET FETGLÖMA ATT DU FÅR DIN HE-MAN DRÄCKT. JÄVLA GRIS. *SKÄRNOR*

MVH, DIN VÄN BERIT

Jag såg Mattias köra jättejättefort utan skinnställ igår! Utan hjälm också, fast då gick det långsamt.

OUTLAW!

sege skrev:
Jag såg Mattias köra jättejättefort utan skinnställ igår! Utan hjälm också, fast då gick det långsamt.

OUTLAW!

Äh...du hittar bara på för att vi ska tycka du är ball.... bara för att inte DU kan köra hoj.!! Mattias kör ALRDIRG långsamt. :fakta

Mattias skrev:
Nej, Kawa Tina. Det som roar mig allra mest är när du skriver utan att använda skiljetecken och har svårt med meningsbyggnad och stavning. "Irriterar" är till exempel felstavat i ditt inlägg.

Jag har åtnjutit åtminstone 17 minuter "fame???" på sporthoj, så nu ger jag dig chansen genom att uppmärksamma ditt taffliga försök att få dina "15min fame???" på sporthoj. Varsågod. Sola dig i min glans, jag bjuder!

Jag förstår att du är sugen, men en kille som jag är helt enkelt inte singel några längre perioder. Jag skickar ett PM nästa gång det händer, men håll inte andan medan du väntar. Det är en LÅNG kö med flickor före dig.

Kul att det roar dig då om stavningen. :) (Orkar inte rättstava när jag skriver fort på datorn. )

Jag behöver inte sola mig i din glans när jag har min egen glans :D :rolleyes:
Ja jag hoppas det är en lång kö med tejer för jag vill alldrig träffa dig skinnflådd :hihi :3freak :lol

Ps.jag hoppas verkligen att du inte råkar ut för en olycka när du åker utan skinnställ. Vi är ju alla hojsystrar och bröder och jag vill inte att det blir en mindre i gänget OK kör försiktigt. DS.

Kawa Tina skrev:
Ps.jag hoppas verkligen att du inte råkar ut för en olycka när du åker utan skinnställ. Vi är ju alla hojsystrar och bröder och jag vill inte att det blir en mindre i gänget OK kör försiktigt. DS.[/FONT][/SIZE][/COLOR]

Att Mattias är en hojsyster visste vi redan.

Bingo skrev:
Freppa plankade på T-banan igår. Han åkte från T-Centralen till Alvik. Han hade varken ställ eller hjälm på sig.

DU LJUGER!!!! DU LJUGER!!!!!!!

Jag låhvar att jah alldrig skule djöra det!!!! Jag typ....
äh, jah äh vässta autlåw! Jag rular fett. Bingo Bongo är typ fett med rädd för mig. Jag Låvar!

Jag vill också skriva upp mig på listan över folk som kört utan skinnställ.
Mattias: Om du skall lära mig köra bakhjul utan skinnställ så får du skynda dig på. Nu säljer jag hojen, och alla vet att man inte kan uiiiiila om man inte har den snabbaste hojen i stan med minst turbo.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti