Köra på ett hjul

Status
Ej öppen för fler svar.
Sicket troll. :3freak

Skrattar så biran sprutar genom näsan. :fyllisar

(hmmm... en del verkar inte fattat riktigt att det finns troll här. :va)

Ännu en lirare som utger sig för att vara pantad och även invandrare för att för att blåsa liv i sin sketna tråd.

ja vad säger man.

bara filma dina övningar..antingen garvar alla..el som ofta på sh..tystnar dom..:D:tummenupp

helt jävla underbar tråd.

speciellt delen med mytoman o inte prata latin o fina ord

fått mig ett gott skratt idag :krama

Asså, tack så jätte mkt för erbjudandet. Men om jag ska köra i morgon behöver jag vara själv. Ska öva på lite kurvteknik, behöver va själv då. Kan bli rikitigt pissed off om jag inte sätter vissa kurvor i viss hastighet. och då är jag inte trevlig att umgås med... men kanske nästa helg, om jag har cykel då också. annars kanske nån av er vill skjutsa? det är också roligt. På nåt sätt känns hojen bättre väghållning när man skutsar. mer tryck på backen från däcken, grymt

:rofl:yoparty

varför svarar ni inte ordentligt? ni är typisk såna som tror at nier mästare på hanterar en race-mc

Inte läst hela tråden, men som sagt dumma trådar dumma svar. :huvet

Och nej alla är kanske inte mästare på hoj på forumet, men visst finns det både den ena och den andra som är rikitgt duktiga på att köra här på sidan. Så lägg ner med att överskatta din förmåga att slanga och kör fort, och sluta underskatta folket som åker här på sporthoj :7peta

Mvh Li_G

Hehe :D
Han är ju som en Leifi Blomerus :Bugar
Skulle vara underbart om han kunde ringa hem till er och skryta också! :tummenupp

:ärligt talat !!!1 år med körkort ,,skaffa dig en hoj som du bemästra , många här kört 10 kanske 20 år så coola ner dig , ride safe :glömdet

Gjorde precis, och är en av de roligaste ja läst på länge...

Haha, bra att ni inte blev arga på mig i alla fall. Låg hemma och va äckligt bakull, rastlös och allt de där. Min mogna sida tog över... Lite roligt ändå att en del trodde att det var på riktigt :) Kör lugnt!

Haha, bra att ni inte blev arga på mig i alla fall. Låg hemma och va äckligt bakull, rastlös och allt de där. Min mogna sida tog över... Lite roligt ändå att en del trodde att det var på riktigt :) Kör lugnt!

Packad igen nu, eller? Kan man hoppas på lika rolig läsning imorrn?:D
:tummenupp

ja har en trimmat sparkcyklet. ja vill rejsa med dej imorron om du våga me din r2:a. mitt sparkcyklet går som oljad råtta fort, ja åker på fram o bakjulet på mitt sparkcyklet och utvecklas.

Jag tycker tråden är skrämmande. Då menar jag inte pga TS utan för alla de som sväljer betet med hull och hår. Ännu mer skrämmande att de ska hålla uppe samhällsfunktionerna när jag går i pension. Jag tror det är dags att öka pensionssparandet. Förhoppningsvis skadar öppna avgassystem hjärncellerna så det inte är representativt för de kommande generationens försörjare.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma