elie
Ny medlem
du får gärna hänga på oss imorn kl 12 på götaplatsen så får vi se vad du går för 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tvångsmässigt, diagnos, schizofreni, narcissism, depressiva, självdestruktiva medlidande![]()
![]()
du får gärna hänga på oss imorn kl 12 på götaplatsen så får vi se vad du går för![]()
men om ni vill se mig göra dessa trix så går inte det längre för jag har nageltrång nu... men det är helt sant!sitta och skryta om att man maxade den på motorvägen vad väntade du dig för svar?varför svarar ni inte ordentligt? ni är typisk såna som tror at nier mästare på hanterar en race-mc
kram tillbaka
Asså, tack så jätte mkt för erbjudandet. Men om jag ska köra i morgon behöver jag vara själv. Ska öva på lite kurvteknik, behöver va själv då. Kan bli rikitigt pissed off om jag inte sätter vissa kurvor i viss hastighet. och då är jag inte trevlig att umgås med... men kanske nästa helg, om jag har cykel då också. annars kanske nån av er vill skjutsa? det är också roligt. På nåt sätt känns hojen bättre väghållning när man skutsar. mer tryck på backen från däcken, grymt
bara man inte går över gränsen!Det går ju att kolla IP nummer och koppla ihop en faken med en äkta användare, denna tråd var dock riktigt kul, perfekt söndags underhållning
![]()
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |