Köra på ett hjul

Status
Ej öppen för fler svar.
du får gärna hänga på oss imorn kl 12 på götaplatsen så får vi se vad du går för ;)

tvångsmässigt, diagnos, schizofreni, narcissism, depressiva, självdestruktiva medlidande :confused::confused::confused:

:fattartil

kram tillbaka

du får gärna hänga på oss imorn kl 12 på götaplatsen så får vi se vad du går för ;)

Asså, tack så jätte mkt för erbjudandet. Men om jag ska köra i morgon behöver jag vara själv. Ska öva på lite kurvteknik, behöver va själv då. Kan bli rikitigt pissed off om jag inte sätter vissa kurvor i viss hastighet. och då är jag inte trevlig att umgås med... men kanske nästa helg, om jag har cykel då också. annars kanske nån av er vill skjutsa? det är också roligt. På nåt sätt känns hojen bättre väghållning när man skutsar. mer tryck på backen från däcken, grymt

Last edited:
Avundsjuka...

Bara för att ni inte är lika coola som oss tycker inte jag att ni ska hacka på oss! Jag körde t.ex. på bakhjulet, ståendes på händer och detta första gången jag satt på en hoj! Dessutom körde jag så 500m, med maxning på motorväg utan att ha lärt mig växla än, jag var 3 år då! :D Jag vill även tillägga att jag är skitgrym på att klippa gräsmattor, kunde starat gräsklipparen helt själv och efter bara 2 minuter lärde jag mig stoppies utan frambroms! och detta var en handjagare utan motor! :arsele men om ni vill se mig göra dessa trix så går inte det längre för jag har nageltrång nu... men det är helt sant!

kram tillbaka

Asså, tack så jätte mkt för erbjudandet. Men om jag ska köra i morgon behöver jag vara själv. Ska öva på lite kurvteknik, behöver va själv då. Kan bli rikitigt pissed off om jag inte sätter vissa kurvor i viss hastighet. och då är jag inte trevlig att umgås med... men kanske nästa helg, om jag har cykel då också. annars kanske nån av er vill skjutsa? det är också roligt. På nåt sätt känns hojen bättre väghållning när man skutsar. mer tryck på backen från däcken, grymt

naeee d var en dålig ursäkt..häng me först o sen kan du träna din kurvteknik:)

Måste erkänna, för nu ska jag ändå iväg. Jag finns inte på riktigt. Så här kan man ju hålla på när man ligger och är bakfull... Tjena på er

bara man inte går över gränsen! :) Det går ju att kolla IP nummer och koppla ihop en faken med en äkta användare, denna tråd var dock riktigt kul, perfekt söndags underhållning :tummenupp :D

Jag vet inte vilka som är mer patetiska, trådskaparn eller allt folk som svarar i tråden :)

Alla vet väl att han är ett troll ffs :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma