Köra på ett hjul

Status
Ej öppen för fler svar.
Tråkig attityd ni har. Funderar nästan på att avsluta mitt medlemsskapet på sporthoj. bara ni vet, så kommer jag rapportera stöddiga attityder... tänk på de. va lite snälla och glada i stället, vi är ju bröder för fasen. vi ska ju hålla ihop tillsammans

Visst vi är ju hojåkare men det är ju också oss du möter i trafiken när du kör på slangen med en lånad hoj som du inte känner till hur den funkar och det är oss du möter när du maxar hojen på motorvägen, nä skaffa en banhoj o kör av dig på banan istället.

Tråkig attityd ni har. Funderar nästan på att avsluta mitt medlemsskapet på sporthoj. bara ni vet, så kommer jag rapportera stöddiga attityder... tänk på de. va lite snälla och glada i stället, vi är ju bröder för fasen. vi ska ju hålla ihop tillsammans

Du kommer inte långt i denna värld med att vara mytoman.
Jag tycker du gör rätt i att avsluta ditt "medlemskap".

ah lite äckligt om vi vore bröder! men kan hålla med om att du är riktigt schysst som lånar ut din mamma och så! men självklart du får ju låna min hoj när du vill.......den går att slanga hur långt som helst :banana

Varför pratar du om min mamma? Moget... IDIOT

Rapportera? till vem? och vem tror du seriöst ligger mest risigt till? Bröder? aldrig ens träffat dig, och vi e ju bara typiska avundsjuka svenskar

Jag har hört att det är någon ny sorts teknik i motorn på den nyaste. som inte riktigt passar mig, jag är väldigt offensiv i min körningen, den gamla är mer som 2-taktare. min körning kräver höga varv

R6'a varvar mycket mer än R1 :tummenupp lär ju gå dubbelt så fort me din körstil

det behövs inte, det kommer att ske naturligt så att säg:tummenupp

Customskändaren med ny inloggning? :)

Mytoman, ursäkta men vad är det för "fina" ord ni använder er av. Betyder? Prata svenska i ställen

Har man lite svårt för språket kan man ju skaffa sig en upplaga av svenska akademins ordlista.
Frågar man sånna simpla saker i ett forum på internet kan man framstå som dum/outbildad även om så inte är fallet så bättre att bara slå upp det på egen hand :krama

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mytoman[/QUOTE

hahahaha, jag mytoman? skulle inte tro det. varför sprider ni saker som inte er sant. kanske ni som är mytomaner

du ser ju på min bild att jag inte är kärring! jag är FeTt gAnGsTa:yoparty skulle steka dig vilken dag som helst! motorväg eller kurviga landsväg spelar ingen roll.

då får du nog bytta upp dig några årsmodeler

Kronisk lögnare då.. Om du tycker det låter bättre. Förstår du inte det ordet så finns det ju "SFI" :tummenupp

varför är niså hatiska mot mig? nu blir vi snällare istället. nån som är sugen på att ta en öl i gbg i kvällen?? :) :) :) :) :)

Last edited:
Erkänn nu att du är en moderrator som fixat en ny användare för att förgylla din lördag med att jäklas med oss ?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Mytoman[/QUOTE

hahahaha, jag mytoman? skulle inte tro det. varför sprider ni saker som inte er sant. kanske ni som är mytomaner

då får du nog bytta upp dig några årsmodeler

Haha märks att du är färsknig!

dina minuter på SH är räknade........men underhåll oss gärna tills dess!

Varför inte lära dig svenska först innan du börjar lära dig åka mc?

Det gjorde jag, först svenska, sen A-kort och nu är jag värsta Rossi killen :yoparty

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...