Köra på ett hjul

Status
Ej öppen för fler svar.
jag tog din mamma i tvåan och höll på i ca. 3timmar, imorn är det din syrras tur:arsele kanske ska göra kärriär inom porr industrin, är ju porrvärldens rossi! Utvecklats som fan sen jag träffade din mamma, snart är det din tur :banana

:D:D:tummenupp

Jag kanske prioriterar annat än bara en MC du bor säkeligen hemma i din morsas lya på lövgärdet !

bara för att du har en fjanthoj, lycka till att hänga med sporthojar med den säger jag bara...

ja det har jag, har haft det i ca en år. har utvecklats mer än dom flesta på den lilla tiden.

Ok du har haft kortet ett år men den mentala utvecklingen verkar ha gått 10 år tillbaka.

Ok du har haft kortet ett år men den mentala utvecklingen verkar ha gått 10 år tillbaka.

Tråkig attityd ni har. Funderar nästan på att avsluta mitt medlemsskapet på sporthoj. bara ni vet, så kommer jag rapportera stöddiga attityder... tänk på de. va lite snälla och glada i stället, vi är ju bröder för fasen. vi ska ju hålla ihop tillsammans

Tråkig attityd ni har. Funderar nästan på att avsluta mitt medlemsskapet på sporthoj. bara ni vet, så kommer jag rapportera stöddiga attityder... tänk på de. va lite snälla och glada i stället, vi är ju bröder för fasen. vi ska ju hålla ihop tillsammans

Varför hålla ihop med en sån som dig?
Du vill ju krascha din kompis R1:brinnerup

ah lite äckligt om vi vore bröder! men kan hålla med om att du är riktigt schysst som lånar ut din mamma och så! men självklart du får ju låna min hoj när du vill.......den går att slanga hur långt som helst :banana

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey