köra i veckan 2

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
jaha ny vecka då.. ut med ADHD å gasa nån dag hoppas jag.. själv kör jag varje dag :(

underbart iof men dte vore gött med lite sällskap...

vart inge me WCX i helgen heller.. för mycke :fyllisar

jag e ledig efter 3 varje dag, å då är jag också ute å åker ;) bara att höra av sig.

Det skall bli fint väder, torsdag, fredag, då är iaf. jag ordentligt på (hojen bara måste ha kommit då!!!)

/F

Jag drar på restresa i veckan, men nästa vecka ska jag äntligen ställa på hojen! Många mil blir det nästa helg...

Jag jobbar kvällar den här veckan så jag hänger gärna på en sväng...
Det är bara att höra av sig... :)

nån som hakar på upp till viareds rakan idag.. sen vid 5-6tiden tänkte jag dra upp dit.. en polare ska med å fota lite.. chans till lite poserbilder :tummenupp

Kanske

:kocko
sven666 skrev:
nån som hakar på upp till viareds rakan idag.. sen vid 5-6tiden tänkte jag dra upp dit.. en polare ska med å fota lite.. chans till lite poserbilder :tummenupp
Jag kanske kommer upp till viared om vädret är bra :banana

Vilka är sugna på o hänga med till FBG banan den 26:e det är åkning för gat mc dom som vill köra :tuttar :huvet :squid
Men även om nån vill filma så vore det kul oxo :machinegu :klappar

Last edited:
sven666 skrev:

Jag och grabben kommer nog upp å kikar, om det inte regnar.

sven666 skrev:

Jag slutar vid 10,kikar upp om det inte regnar ....

just nu ser dte inte ljust ut asså.. åkte ericsson-tullen.. tror aldrig i hela mitt liv att jag vart så blöt utan att vara under vattenytan :gnissla

men men.. blir det fint innan det mörknar så drar jag ut iallfall :tummenupp

Hoppar åkningen i kväll :(

Jävla piss väder :huvet :huvet
ja ja får la se i morgon om vädret e bra ,,, samma tid i morgon i så fall för min del :tuttar :tummenupp :tomten :arsele :banana

sven666 skrev:
just nu ser dte inte ljust ut asså.. åkte ericsson-tullen.. tror aldrig i hela mitt liv att jag vart så blöt utan att vara under vattenytan :gnissla

men men.. blir det fint innan det mörknar så drar jag ut iallfall :tummenupp

Ja satan va det regnade. Tror att forden sörplade i sig nån liter vatten ut från ericsson. Tyckte att det lät som en kallsup. :jisses
Din vtr måste sett ut som en vattenskoter :lol

okej, nu är jag med hoj, var skall ni träffas är det tänkt??? jag har nog tid, torsdag / fredag!

/F

Onsdag :)

I dag ser det ut att bli åka av :tuttar hoppas att vädret håller i sig hela dan :yoparty
Viared vid 5 tiden "hoppas jag"
:kulspruta :machinegu :squid

ja e oxå på!! MÅSTE wheeeela lite!!

vem har me sej kamera?? ska kolla om ja kan fixa en...

Last edited:
hehe

Gött Micke att du kommer :)
riktigt kul o se dig köra :squid
Hoppas du får med dig kameran :huvet

fan oxå.. soma till på soffan.. va uppe i viared vid.. tja.. halv 6 typ men det fanns inte ett spår av nån annan hoj? :va vart va ni grabbar?

sven666 skrev:
fan oxå.. soma till på soffan.. va uppe i viared vid.. tja.. halv 6 typ men det fanns inte ett spår av nån annan hoj? :va vart va ni grabbar?

de blåste för mycke så vi drog en runda till kinna å sen kom ju regnet å blötte ner oss... :mad:

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul