Köra bakhjul!

Släppa gasen helt och bara panga ner i backen? Inte rädd mer ovant.....rädd om fjädringen kanske :näsblod

1975 trodde man att packboxar gick sönder för att man slog ner för hårt och än idag skyller folk på det.

2011 så förstår man att packboxar börjar läcka pga smuts som hammnar mellan packboxen och gaffelbenets yta.

:D :D :D

Rekommenderar ni "erfarna" bakhjulsåkare att man sitter långt bak eller långt fram på sadeln när man ska lära sig hantera balanspunkten? Snackar motardhoj så det finns ju rejäl sträcka att placera röven på. :tungan

Rekommenderar ni "erfarna" bakhjulsåkare att man sitter långt bak eller långt fram på sadeln när man ska lära sig hantera balanspunkten? Snackar motardhoj så det finns ju rejäl sträcka att placera röven på. :tungan

Räcker med att du lutar kroppen bakåt och INTE kramar tanken. Du kommer glida ner på sadeln oavsett

Fan... Detta är ju något man bara suktar efter att lära sig... Men just nu (har hojjen i mitt vardagsrum på bottenplan i lgh...) så har dem påbörjat renovering av fasaden på kåken jag bor i, så det är ställning som gör att jag inte kommer ut!!! :P ;)

Fan... Detta är ju något man bara suktar efter att lära sig... Men just nu (har hojjen i mitt vardagsrum på bottenplan i lgh...) så har dem påbörjat renovering av fasaden på kåken jag bor i, så det är ställning som gör att jag inte kommer ut!!! :P ;)

Det är väl bara att ta sats?^^

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...