Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Vad tusan, jag trodde Superbike Pro hade samma stomme och profil som SC-blandningarna men en gummiblandning liknande Metzeler Racetec Interact K3, dvs ett gat/bandäck?
Går det att lägga upp en film där filmerna ligger "sida vid sida" i samma klipp ?
Det hade varit nice att jämföra och se dina framsteg på det sättet.
Ett tips bara.........
Det hade ju varit skithäftigt om det gick men tyvärr är mina kunskaper i det ämnet väldigt begränsadeFan vad sugen jag är på att köra bana nu, Får ju vänta flera veckor innan nästa tillfälle ges
![]()
Måste ju hinna göra något som heter jobba med men annars hade det varit givet att köra ap 18-19. Får kolla om man kan ta ledigt. Men semesterbilder som det är så blir man inte allt för populär![]()
Njae, Agile, då såg Du nog inte samma varv som jag i alla fall, inte missas väl alla apex? Konsekvent?![]()
Nästa gång vi kör så kan jag sätta på kameran och ligga bakom några varv så får du ju se exakt var å hur du kör![]()
Denna senaste videon ser bättre ut än första, så det går ju åt rätt håll. Blicken på utgången ur kurvan, släpp bromsen tidigare, gasa tidigare och som det är allmänt känt, det är alltid bättre att jaga någon som nybörjare![]()
Denna senaste videon ser bättre ut än första, så det går ju åt rätt håll. Blicken på utgången ur kurvan, släpp bromsen tidigare, gasa tidigare och som det är allmänt känt, det är alltid bättre att jaga någon som nybörjare![]()
Om herr Skurk är 19 år och inte har någon hoj blir erfarenheterna du baserar ditt meddelande på svåra att ta på allvar.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|