Köpa hoj

Jodå :)

Men jag jobbar när du gapar efter mig.... slutar 22 om kvällarna.

Vi kan höras till helgen ;)

Mavve då hörs vi till helgen. Jag ska nog köpa en ny hoj.

Ge mig att bud då HusabergForce. Men du kan ju räkna lite på vad sakerna kostar om man nu vill ha en zxr med 900 motor.

el_ninjo skrev:
Ge mig att bud då HusabergForce. Men du kan ju räkna lite på vad sakerna kostar om man nu vill ha en zxr med 900 motor.

humz..... köper ju hällre en blade 98 fast din hoj kanske rastar en blade.. men en blade e ju fan så mycke stabilare o allt annat du lär ju knappast få några 40-45 inte av mig iallafall.. för mycke :fatta!

el_ninjo skrev:

Ser det ut som jag behöver fler leksaker?? :rofl :rofl

Du ställde en fråga varför ingen ville köpa hojen din,jag svarade.
Har redan haft en zx7r -97,stabil?? Jajemän men ack så tunga och klumpiga,defenitivt ingen bushoj.
När man väl ska till o sälja e inte grejerna som sitter på värda många korvören längre.

Fråga dig själv vad du hade valt:

1.Fireblade -97-98 i bra skick,originallack,lätt,rolig,bra vägegenskaper,kanon att slanga med och mycket bra kvalite.Till 99% sitter det redan system/slipon,styrdämp,dynojetkitt mm mm monterat. 48-50.000:-

2.Zxr 750 -91 med 900 motor.6-7 år äldre,inge vidare lack(har sett den, man får vad man betalar för),dynojet,akrapovic,extra 750 motor mm mm..Tung ,klumpig dock väldig stabil ingen direkt busfaktor.. 45-49.000:-

Vill inte va taskig men "mitt" val e inte svårt,allt handlar om efterfrågan...
Hade du plockat av grejerna och sålt vid sidan av skulle du nog fått
bättre betalt.
//Håkan

Last edited:
HusabergForce skrev:
Ser det ut som jag behöver fler leksaker?? :rofl :rofl

Du ställde en fråga varför ingen ville köpa hojen din,jag svarade.
Har redan haft en zx7r -97,stabil?? Jajemän men ack så tunga och klumpiga,defenitivt ingen bushoj.
När man väl ska till o sälja e inte grejerna som sitter på värda många korvören längre.

Fråga dig själv vad du hade valt:

1.Fireblade -97-98 i bra skick,originallack,lätt,rolig,bra vägegenskaper,kanon att slanga med och mycket bra kvalite.Till 99% sitter det redan system/slipon,styrdämp,dynojetkitt mm mm monterat. 48-50.000:-

2.Zxr 750 -91 med 900 motor.6-7 år äldre,inge vidare lack(har sett den) man får vad man betalar för,dynojet,akrapovic,extra 750 motor mm mm..Tung ,klumpig dock väldig stabil ingen direkt busfaktor.. 45-49.000:-

Vill inte va taskig men "mitt" val e inte svårt,allt handlar om efterfrågan...
Hade du plockat av grejerna och sålt vid sidan av skulle du nog fått
bättre betalt.
//Håkan

Ja du sa de jag tänkte... orka skriva allt d borde man fatta själv liksom.. inte för vara sån,

HusabergForce skrev:
Satt på kö i telefonen,uttråkad.Du e nu nr 12 i kön........ :kocko :rofl

bara... när jag ringde runt till försäkringsbolagen o skulle teckna till min hoj...

tror det var Länsförsäkringar.... du e nr 83 i kön... men hallå........ *klick*

Det är en schysst leksak men till stengalet pris,ta inte illa upp men du försöker sälja en 25,000 kr hoj för det dubbla,går bara i stockholm. Behåll den istället och lek med. :tummenupp

Nä, jag har pillat på hojen lite igen, den ser bara bättre o bättre ut för var gång............ så jag behåller den :arsele

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back