Solid snake
Guest
Tjena, jo jag ska köpa ny DVD spelare efter att min gamla har gett upp mot Mr platinumskivor, det bara knastrar från dom o det e mindre kul när man har 100 sånna skivor att lyssna genom så det löser jag genom att slösa tusenlappar på en ny DVD spelare att lyssna genom + att den gamla inte ger den bästa bilden.
Ajja, jag har funderat lite, så nu vill jag veta vilken ni skulle ha valt, jag drar mig från onoff och sibas skräp, det är Hifi klubben som gäller för mig.
Har tänkt på dessa:
NAD T533 DVD-spelare
Och
DENON DVD-1910 DVD-spelare
Nu är inte jag så jäkla inne på det här med MHZ o KHZ o skitet, så ni kanske vet vilken av dessa som är bäst?
Ska in på fredag o förhandla lite med killen på Hifi, hoppas jag får ner den lite eftersom brorsan är en trogen kund hos dom, hum.
Ajja, klicka in på www.hifiklubben.com o läs lite om dom o skriv vad ni tycker sen.
Over and out!
Ajja, jag har funderat lite, så nu vill jag veta vilken ni skulle ha valt, jag drar mig från onoff och sibas skräp, det är Hifi klubben som gäller för mig.

Har tänkt på dessa:
NAD T533 DVD-spelare
Och
DENON DVD-1910 DVD-spelare
Nu är inte jag så jäkla inne på det här med MHZ o KHZ o skitet, så ni kanske vet vilken av dessa som är bäst?
Ska in på fredag o förhandla lite med killen på Hifi, hoppas jag får ner den lite eftersom brorsan är en trogen kund hos dom, hum.
Ajja, klicka in på www.hifiklubben.com o läs lite om dom o skriv vad ni tycker sen.
Over and out!